انواع رنگ کابینت را بشناسید

انواع رنگ کابینت

انواع رنگ کابینت در سال جدید

وقتی در مورد رنگ کابینت صحبت می کنیم، هرکسی سلیقه خود را در انتخاب رنگ کابینت مهم می داند. البته سلیقه شخصی در انتخاب رنگ کابینت بسیار مهم است، اما دانستن نکاتی در مورد انواع رنگ کابینت و نحوه کنار هم قرار گرفتن آنها می تواند سلیقه شخصی ما را بهبود بخشد. علاوه بر این، محیط اطراف را از نظر بصری خیره کننده می کند. انتخاب و استفاده صحیح از رنگ ها یکی از مهمترین وظایف در طراحی داخلی منزل است. تهران کابینت علاوه بر داشتن کارشناسان حرفه ای جهت انجام امور کابینت سازی، کمد دیواری و دکوراسیون داخلی؛ داشتن یک مشاوره کاملا رایگان به شما در انتخاب انواع رنگ کابینت و سایر اطلاعات فنی کمک می کند.

در این مقاله می خواهیم در مورد 2 موضوع انواع رنگ کابینت و اصول انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه صحبت کنیم. در قسمت اول، رنگ‌های رایج و جدید کابینت را بررسی می‌کنیم و با ویژگی‌های هر رنگ آشنا می‌شویم و در قسمت دوم، خواهیم دید که کدام رنگ‌ها برای ترکیب منطقی و زمینه‌ای هستند. در طول مقاله، نمونه کارهایی که توسط کابینت سازان تیم تهران کابینت اجرا شده است را نیز بررسی خواهیم کرد.

انواع رنگ کابینت

پیشنهاد ویژه : برای دیدن بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک کلیک کنید.

انواع رنگ های کابینت که زیبایی دو چندانی به آشپزخانه می بخشد

برای بررسی انوع رنگ کابینت ابتدا باید ببینید کدام رنگ ها در ساخت کابینت بیشترین کاربرد را دارند و ویژگی های این رنگ ها را در کنار هم ببینید. مدل رنگ هایی که اغلب در کابینت استفاده می شود عبارتند از:

  1. رنگ سفید
  2. کابینت با رنگ و طرح چوب
  3. رنگ قهوه ای روشن

البته می توان بیان کرد انواع رنگ های زیادی در کابینت های اطراف خود می بینیم. چرا فقط این رنگ ها را بیان کردیم؟ پاسخ ما به این سوال این است؛ درست است که در کابینت سازی از رنگ ها و نقش های زیادی استفاده می شود اما در این مقاله تنها به بررسی پرکاربردترین رنگ ها می پردازیم. رنگ های جدید کابینت مانند قرمز، بنفش، آبی، مشکی و … در کشور ما به ندرت استفاده می شود. علاوه بر این، بسیاری از رنگ های کابینت در واقع مشتقاتی از رنگ های بالا هستند. همانطور که گفتیم پرکاربردترین رنگ های کابینت همان هایی هستند که ذکر کردیم.

1. رنگ کابینت سفید و مشتقات سفید

رنگ سفید و مشتقات آن مانند شیری و خامه ای پرکاربردترین رنگ ها هستند. رنگ سفید با رنگ های مختلفی مانند طلایی، قهوه ای، نقره ای و خاکستری ترکیب می شود. رنگ سفید نشانه پاکی و پاکی، اعتماد به نفس و آرامش است. ویژگی بسیار مهم دیگری نیز دارد. هر زمان که نمی دانیم از چه رنگی استفاده کنیم و نمی خواهیم شانس بیاوریم، از رنگ سفید استفاده می کنیم.

انواع رنگ کابینت سفید و مشتقات سفید

2. رنگ کابینت چوبی و قهوه ای

رنگ‌ها و نقش‌های چوب با رنگ‌های سفید و قهوه‌ای ترکیب می‌شوند، اما ترکیبات جذاب‌تری با رنگ‌های دیگر ایجاد می‌کنند. از آنجایی که طرح های چوبی نمادی از طبیعت هستند، حس خوشایندی را به ما القا می کنند.

رنگ قهوه ای طیف رنگی وسیعی دارد. هر دو طرف طیف قهوه ای روشن و قهوه ای تیره بیشتر در رنگ کابینت استفاده می شود و در بین این دو رنگ استفاده از قهوه ای روشن بسیار بیشتر از قهوه ای تیره است. قهوه ای رنگی گرم است که به دلیل همرنگی با چوب، حس نشاط، گرمی و صمیمیت را منتقل می کند. ترکیب قهوه ای با سفید یا کرم برای رنگ کابینت ام دی اف در ایران نیز کاربرد فراوانی دارد.

انواع رنگ کابینت چوبی و قهوه ای

3. رنگ کابینت قهوه ای روشن

رنگ کابینت قهوه ای روشن یکی از انواع رنگ کابینت است که طرفداران خاص خود را دارد.

انواع رنگ کابینت قهوه ای روشن

انوع رنگ های کابینت آشپزخانه 1401 – 1402

چه رنگی را برای کابینت آشپزخانه انتخاب کنید که علاوه بر زیبا و جذاب بودن، به رنگ سال نیز نزدیک باشد و پس از مدتی که این رنگ از مد افتاد، رنگ آن را دوست داشته باشید، این موضوع برای کسانی که در مرحله تصمیم گیری و انتخاب رنگ و طرح کابینت هستند بسیار مهم می باشد. اما با کمی دقت و دوری از احساسات لحظه ای در انتخاب رنگ کابینت می توانید از این مرحله صرف نظر کرده و وارد مرحله لذت بردن از انتخاب زیبای خود شوید. همانطور که می دانید رنگی که شرکت پنتون به عنوان رنگ سال 1401 انتخاب کرده است، طیف خاصی از بنفش ها می باشد، که هم شاد و پویا هستند و هم خلاقانه و جذاب، اما چگونه از اصول این رنگ جذاب در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنیم؟ با بالا بردن سطح آگاهی در مورد انوع رنگ کابینت، می توانید این مشکل را نیز حل نمایید.

انواع رنگ کابینت ممبران

کابینت ممبران را می توان جزو زیباترین و بهترین کابینت ها دانست. این کابینت ها نسخه ارزان و صنعتی کابینت های چوبی کلاسیک قدیمی هستند که در گذشته فقط در اختیار قشر ثروتمند و بالای جامعه قرار می گرفت. اما امروزه با صنعتی شدن فرآیند ساخت کابینت ممبران قیمت آن کاهش یافته و زمان ساخت این کابینت ها بسیار بهتر شده است و هرکسی می تواند کابینت ممبران خریداری کند. بنابراین در این قسمت با شما کاتالوگ رنگ کابینت ممبران را در تهران کابینت بررسی می کنیم.

پیشنهاد ویژه : برای دیدن کابینت ارزان تهران کلیک کنید.

اگر فکر می کنید منظور از کاتالوگ رنگ این است که می توانید رنگ های موجود مانند کاتالوگ سنگ های کورین و کوارتز و … را به صورت یکجا ببینید، لطفا بدانید که اینطور نیست. برای درک بهتر پالت انواع رنگ کابینت ممبران باید بدانید که این تنوع رنگ بسیار زیاد است و تقریبا می توانید هر رنگی را برای کابینت آشپزخانه ممبران انتخاب کنید.

کاتالوگ انواع رنگ کابینت ممبران

همانطور که گفته شد امکان نمایش کاتالوگ انواع رنگ کابینت ممبران به صورت تصویری وجود ندارد. روش کار بدین صورت است که پوششی که می خواهید روی کابینت ممبران بکشید را انتخاب کنید. این پوشش می تواند هر رنگی باشد که در تصویر بالا می بینید.

دلیل اینکه خود کابینت ممبران رنگ کاتالوگ ندارد به فرآیند ساخت این نوع کابینت برمی گردد. برای ساخت کابینت ممبران ابتدا منبت ها و سر ستون هایی که قرار است در کار استفاده شود بر روی ورق ام دی اف خام چسبانده می شود تا شکل و ظاهر کابینت شکل بگیرد. به این ترتیب ورق خام کابینت ممبران با توجه به طرح مورد نظر شما ایجاد می شود. حالا رنگ کابینت باقی مانده است که می توانید آن را از بین روکش های مختلف در رنگ های مختلف انتخاب کنید. سپس پوششی که انتخاب کرده اید توسط دستگاه وکیوم بر روی ورق ممبران کشیده می شود و در واقع پرس می شود. به این ترتیب ورق ممبران مورد نظر شما ساخته می شود و برای ساخت کابینت ممبران استفاده می شود.

باید بدانید که این صفحات دارای هسته ام دی اف خام هستند، این صفحه ام دی اف برای هر نوع کابینت اعم از کابینت های براق، کابینت ام دی اف ساده و … قابل استفاده است.

با توضیحات داده شده و اینکه تقریباً می توانید هر رنگی را برای انواع رنگ کابینت ممبران سفارش دهید، سعی می کنیم محبوب ترین رنگ های کابینت ممبران را بررسی کنیم.

انواع رنگ کابینت های ممبران

انواع رنگ های محبوب کابینت ممبران

لازم به ذکر است رنگ های ارائه شده در زیر برای انواع رنگ کابینت ممبران بر اساس سفارش های انجام شده در کارگاه های کابینت سازی از جمله کارگاه کابینت سازی تهران کابینت می باشد. یعنی طبق تجربه ما این رنگ ها محبوب ترین رنگ های کابینت ممبران هستند. برخی از این رنگ های محبوب عبارتند از :

  • کابینت ممبران سفید
  • کابینت ممبران سفید و طلایی
  • کابینت ممبران سفید پوسته
  • کابینت ممبران نسکافه
  • کابینت غشایی استخوانی
  • کابینت غشایی خاکستری
  • کابینت ممبران چوبی قهوه ای
  • کابینت غشایی سفید خاکستری (خاکستری سفید)
  • کابینت ممبران کرم

پیشنهاد ویژه : برای دیدن مقاله کابینت انزو کلیک کنید.

انواع رنگ کابینت های گلاس

آشپزخانه هر خانه ای مهم ترین قسمت خانه برای اعضای خانواده به خصوص خانم ها است. کابینت ها ابزار اصلی این قسمت از خانه هستند. از طرفی در کابینت های گلاس از رنگ های سفید و نزدیک به سفید استفاده زیادی می شود. اما آیا نمی توانید رنگ های دیگر را امتحان کنید؟ پاسخ: البته ممکن است. انواع رنگ کابینت های گلاس می تواند بسیار متنوع باشد.

در ادامه مقاله نمونه از ترکیب رنگ های کابینت های گلاس را به شما نشان می دهیم تا بتوانید مطابق سلیقه خود بهترین چیدمان آشپزخانه را انجام دهید.

ابتدا، بیایید به یکی از محبوب ترین رنگ های کابینت های گلاس نگاه کنیم. ترکیب رنگ طولسی و خاکستری روشن و خاکستری تیره بسیار رایج است و به راحتی می توان آن را با لوازم آشپزخانه ست کرد.

انواع رنگ کابینت های گلاس

انواع رنگ کابینت های گلاس جدید

علاوه بر رنگ های خنثی، انواع رنگ های جدید کابینت های گلاس وارد بازار شده است. با استفاده از این تنوع رنگی جدید، می توانید آشپزخانه خود را مدرن تر و متفاوت تر جلوه دهید.

مقالاتی که شاید دوست داشته باشید

هر آنچه که باید در مورد کابینت انزو بدانید

توضیح جامع کابینت ممبران

انواع کابینت پولیشی

قیمت کابینت آپدیت جدید

محبوبترین کابینت های گلاس را بشناسید

به روزترین طرح های کمد دیواری در تهران کابینت

جدیدترین تخت کمجا برای خانه های کوچک

زیباترین مدل های میز تلویزیون

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

زیباترین کابینت کلاسیک در ایران

با پله چوبی خانه‌ای لاکچری داشته باشید

محکمترین و زیباترین قفسه فروشگاهی برای فروشگاها و مغازها

آیا کابینتتان خراب است؟ تعمیر کابینت با کمترین قیمت

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگاه تهران کابینت