دستگیره مخفی کابینت

دستگیره کابینت مخفی + عکس های کابینت آشپزخانه دستگیره های مخفی

دستگیره کابینت مخفی

برای چیدمان یک آشپزخانه مدرن به دستگیره مخفی کابینت نیاز دارید! تقریباً همه درها و کابینت‌ها با استفاده از دستگیره در باز می شوند. اما در بیشتر کابینت های مدرن امروزی دستگیره ای وجود ندارد و در عوض از دستگیره های مخفی یا دستگیره های کانتور کابینت استفاده می شود. انواع دستگیره کابینت را می توانید در فروشگاه اینترنتی تهران کابینت پیدا کنید.

انواع دستگیره کابینت

دستگیره های کابینت بر اساس نوع نصب و ظاهر به 4 دسته تقسیم می شوند:

  • دستگیره تک پیچ : دستگیره های تک پیچ به راحتی با پیچ به کابینت ها متصل می شوند.
  • دستگیرهای توکار : دستگیره های توکار ظاهر خوبی دارند و روی درها نصب می شوند. این دستگیره، یکپارچه با انواع کشو، کابینت سازگار بوده و در رنگ های مختلف تولید می شود.
  • دستگیره دو پیچ : دستگیره دو صفحه ای یا دستگیره خطی رایج ترین دستگیره کابینت است که در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود.
  • دستگیره کابینت مخفی: دستگیره مخفی یا دستگیره شاخه ای که از مدرن ترین و منحصر به فرد ترین دستگیره های موجود در بازار هستند.

پیشنهاد تهران کابینت: همچنین شما عزیزان می توانید برای خرید کابینت انزو و کابینت ام دی اف با تیم ما تماس بگیرید تا به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره بدهند.

دستگیره کابینت مخفی چیست؟

اگر یک دستگیره مخفی روی کابینت نصب کنید، حس مدرن تری به آشپزخانه خود می دهید. دستگیره های شاخه پروفیلی نسل جدید دستگیره ها یراق آلات کابینت با شاخه های 3 متری و 2.4 متری هستند. شاخه های دستگیره مخفی به اندازه درب مورد نظر بریده شده و به صورت عمودی یا افقی بر روی درب یا بدنه کابینت نصب می شود. این دستگیره های انشعابی مخفی عموماً در کابینت ها و کشوهای پایینی قابل اجرا هستند و با ایجاد فضای خالی بین کابینت ها امکان باز و بسته شدن در را فراهم می کنند.

دستگیره کابینت مخفی یا دستگیره شاخه که اغلب از آلومینیوم ساخته شده اند، پشت درب کابینت و کشو نصب می شوند و ظاهر یکپارچه زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه می بخشند. یکی از پرکاربردترین طرح های دستگیره شاخه برای کابینت، دستگیره L و U مخفی است.

دستگیره شاخه نیز به عنوان دستگیره مخفی برای کابینت استفاده می شود.

انواع کابینت بدون دستگیره (دستگیره مخفی)

به طور کلی کابینت های بدون دستگیره را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

دسته اول: کابینت همراه با دستگیره مخفی

این کابینت ها در واقع دستگیره دارند اما دستگیره آنها مخفی است. این نوع دستگیره کابینت به دستگیره پروفیلی یا شاخه ای معروف است. در تصویر زیر دو نوع دستگیره مخفی G شکل و H شکل را مشاهده می کنید:

دستگیره مخفی کابینت جی شکل

مهمترین تفاوت دستگیره کابینت، بسته به نحوه نصب آنها، به شکل J و یا H شکل می باشد.

دستگیره G شکل از طریق دهانه ای که وارد درب کابینت می شود. و همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید بر روی در نصب می شود.

دستگیره مخفی کابینت اچ شکل

دستگیره H شکل مخفی درب کابینت را می پوشاند.

نکته برای صرفه جویی: اگر می خواهید برای ساخت کابینت صرفه جویی کنید از کابینت ساز بخواهید این نوع دستگیره را از جنس ام دی اف برای شما بسازد.

دسته دوم: کابینت بدون دستگیره (درب مغناطیسی)

در این نوع کابینت ها قسمت مجزا مانند دسته را نمی بینید. به عبارتی کابینت هایی کاملاً بدون دستگیره وجود دارد که درب آن ها توکار به نظر می رسد. این نوع کابینت ها معمولا در دو نوع اجرا می شوند:

  1. کابینت با دستگیره یا درب مغناطیسی
  2. کابینت کاملا بدون دستگیره می باشد

در نوع اول یک سری جک یا فنر مکانیکی در قسمت پایین سمت چپ درب (برای کابینت های روی دیواری) یا در قسمت بالا سمت چپ در (برای کابینت های روی زمین) داخل کابینت نصب می شود و با فشار دادن کابینت باز می شود. این نقطه را درب مغناطیسی می گویند.

نوع دوم کابینت های بدون دستگیره:

در نوع دوم یراق آلات تعبیه نمی شود و درب ها باید به صورت دستی کاملا باز می شوند. این مشکل کیفیت کار با کابینت را تحت تاثیر قرار می دهد، اما هزینه دستگیره کابینت به طور کامل حذف می شود.

البته برای این نوع کابینت ها می توانید از طرح های فانتزی استفاده کنید.

دستگیره کابینت مخفی در طرح ها و رنگ های مختلف

دستگیره کابینت مخفی در رنگ های مختلف در بازار موجود است و می توان آن را با هر رنگ کابینتی ست کرد. دستگیره مخفی کابینت طلایی و دستگیره مخفی کابینت شامپاینی از پرفروش ترین رنگ های دستگیره مخفی هستند.

دستگیره کابینت سقفی مخفی، دستگیره کابینت مخفی فانتونی، دستگیره کابینت زمینی مخفی و دستگیره کابینت دیواری مخفی از محبوب ترین انواع طراحی دستگیره کابینت هستند.

دستگیره کابینت مخفی

قیمت دستگیره کابینت مخفی چنده؟

مهمترین عامل موثر بر قیمت دستگیره کابینت مخفی جنس پروفیل آن است. دستگیره های شاخه ای کابینت توسط شرکت های مختلفی تولید می شود که کیفیت هر کدام با دیگری متفاوت است.

دستگیره های باکیفیت اندام، اغلب از شمش آلومینیوم ساخته می شوند. اما برخی برای پایین آوردن قیمت، آن را از ضایعات آلومینیوم تولید می کنند که طبیعتاً کیفیت پایین تری دارد و قیمت پایین تر است.

با معروف ترین برندهای دستگیره کابینت مخفی آشنا شوید

بنگاه های تولیدی اصلی در زمینه تولید انواع آهن آلات کابینت همگام با صنعت مد و دکوراسیون منزل اقدام به تولید انواع دستگیره کابینت شاخه ای و مخفی کردند. از جمله شرکت هایی که بالاترین کیفیت را در تولید دستگیره دارند می توان به ملونی، فانتونی و آلبا اشاره کرد.

در بین تمامی برندها دستگیره کابینت مخفی فانتونی بیشترین فروش را در بازار دارد.

مزایا و معایب دستگیره های مخفی کابینت:

از آنجایی که انتخاب این نوع کابینت ها فضای آشپزخانه شما را مدرن می کند، با در نظر گرفتن این موضوع، توجه چندانی به معایب این نوع دستگیره ها نخواهد داشت.

مزایا :

استفاده از این نوع دستگیره ها باعث می شود تا سال ها از طرح کابینت خود استفاده کنید و به دلیل سادگی کار در عین زیبایی ظاهری از مد نمی افتد. همچنین عدم استفاده از دستگیره های قدیمی از خطر احتمالی دستگیره ها جلوگیری می کند.

معایب :

دستگیره های مخفی انواع مختلفی دارند و برخی از آن ها مکانیکی یا مغناطیسی هستند که با فشار دست باز و بسته می شوند، اما مدل های دیگری هم هستند که کانال هایی برای باز و بسته شدن درب کابینت دارند. این امر باعث جمع شدن گرد و غبار در این فضا می شود و همچنین استفاده از کابینت با دسته های مخفی هزینه بیشتری برای شما دارد.

خرید دستگیره کابینت مخفی از تهران کابینت

استفاده از دستگیره های مخفی در طراحی داخلی مدرن یک اصل مهم است. شما می توانید انواع دستگیره کابینت مخفی را در فروشگاه تهران کابینت مشاهده کنید و از مشخصات و نحوه نصب هر کدام اطلاعات کامل کسب کنید سپس با خیال راحت محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. علاوه بر خرید اینترنتی می توانید با شماره تلفن 09125190629 سفارش خود را ثبت کنید همچنین در صورت تمایل به خرید حضوری می توانید به فروشگاه فیزیکی تهران کابینت مراجعه نمایید.

 

مقالاتی که شاید دوست داشته باشید

هر آنچه که باید در مورد کابینت انزو بدانید

توضیح جامع کابینت ممبران

انواع کابینت پولیشی

قیمت کابینت آپدیت جدید

محبوبترین کابینت های گلاس را بشناسید

به روزترین طرح های کمد دیواری در تهران کابینت

جدیدترین تخت کمجا برای خانه های کوچک

زیباترین مدل های میز تلویزیون

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

زیباترین کابینت کلاسیک در ایران

با پله چوبی خانه‌ای لاکچری داشته باشید

محکمترین و زیباترین قفسه فروشگاهی برای فروشگاها و مغازها

آیا کابینتتان خراب است؟ تعمیر کابینت با کمترین قیمت

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگاه تهران کابینت