خرید میز تلویزیون

راهنمای خرید میز تلویزیون

راهنمای خرید میز تلویزیون

راهنمای خرید میز تلویزیون: میز برای تلویزیون یکی از واجبات در دکوراسیون داخلی خانه شما می‌باشد. هر میز تلویزیون باید با دکوراسیون هماهنگ و متناسب با نوع، اندازه و رنگ تلویزیون باشد.

اگر در انتخاب میز برای تلویزیون خانه خود سردرگم هستید و نمی دانید کدام میز را انتخاب کنید، مقاله راهنمای خرید میز تلویزیون را حتما بخوانید. این می تواند به شما در انتخاب بهترین نوع میز کمک کند.

راهنمای خرید میز تلویزیون

در هنگام خرید میز تلویزیون به این نکات توجه کنید

به سایز میز تلویزیون دقت کنید

مهمترین پارامتر قبل از خرید میز تلویزیون اندازه میز است. لازم به ذکر است که میز تلویزیون شما نباید کوچکتر و یا حتی هم اندازه تلویزیون باشد و بهتر است 10 سانتی متر بزرگتر از تلویزیون در هر طرف انتخاب کنید.

به محل قرارگیری میز دقت کنید

قبل از خرید میز تلویزیون به فضایی که می خواهید میز را در آنجا قرار دهید توجه کنید. برای خانه های بزرگ، یک میز تلویزیون بزرگ باید در نظر گرفت و همچنین نباید برای خانه های کوچک، میز خیلی بزرگ در نظر گرفت. اخیراً مدل هایی در بازار وجود دارد که برای فضاهای کوچک طراحی شده اند، و بسیار زیبا هستند.

هنگام خرید میز تلویزیون جدید، هارمونی را فراموش نکنید

یک میز باید با سایر عناصر تزئینی خانه سازگار باشد باید با سایر لوازم اتاق نشیمن از جمله مبلمان هماهنگ باشد و تاثیر خوبی داشته باشد.

به رنگ میز تلویزیون دقت کنید

رنگ میز تلویزیون به سلیقه شما بستگی دارد اما بهتر است میز تلویزیونی را انتخاب کنید که با رنگ سایر عناصر دکوراسیون خانه هماهنگ باشد.

رنگ های خنثی سازگاری بهتری با سایر عناصر تزئینی ایجاد می کنند. می توانید رنگ سفید را برای خانه ای با وسایل روشن یا اگر فضای تلویزیون و دکور آن تیره است، مشکی یا قهوه ای انتخاب کنید.

با تهران کابینت در مقاله راهنمای خرید میز تلویزیون همراه باشید.

انواع متریال میز تلویزیون

مهمترین عامل در کیفیت میز تلویزیون جنس میز تلویزیون است. پایه تلویزیون انواع مختلفی دارد. می توانید میز تلویزیون چوبی، میز تلویزیون ام دی اف ، میز تلویزیون شیشه ای و فلزی و … را تهیه کنید. و آن را با سایر اجزای فضای خود هماهنگ کنید.

میز فلزی تلویزیون

این نوع میز تلویزیون که نسبت به میز تلویزیون چوبی دارای استحکام و وزن سبک تری می‌باشد به دلیل عدم تنوع، چندان مورد استقبال مردم قرار نگرفته است. اگر از مبلمان با پایه های فلزی در دکوراسیون منزل خود استفاده کرده اید، می توانید میز تلویزیون فلزی تهیه کنید.

میز فلزی تلویزیون

براکت های دیواری فلزی نیز وجود دارد که برای نگه داشتن تلویزیون روی زمین یا دیوار استفاده می شود و بسیار مورد استفاده و فروش قرار می گیرد و عمدتاً در مراکز حمل و نقل، ادارات و غیره استفاده می شود.

میز تلویزیون شیشه ای

میز تلویزیون شیشه ای ظاهری براق دارد و لوازم الکترونیکی را به زیبایی نمایش می دهد. این نوع میزها که در آنها از فلز نیز استفاده شده است برای افرادی که خواهان خانه ای مرتب هستند ایده آل هستند.

این میزها از نظر قیمتی بسیار ارزانتر از میزهای دیگر هستند اما به دلیل احتمال شکستن و آسیب دیدن آنها به صورت جانبی و با ورود انواع مدل های چوبی، طرفداران زیادی ندارند. اگر می خواهید میز تلویزیون شیشه ای بخرید، مطمئن شوید که در ساخت آن از شیشه نشکن استفاده شده است.

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون چوبی

میزهای چوبی ساخته شده از چوب طبیعی و مصنوعی و دارای تنوع زیادی در بازار می باشد. یکی از نکات مثبت میز تلویزیون چوبی قیمت متفاوت آنها در بازار و لوکس بودن و ایجاد حس طبیعی بودن و تنوع رنگ و مدل است.

مواد به کار رفته در این میزها اغلب نئوپان یا ام دی اف است و معمولا دارای کشو و فضاهای مناسب برای قرار دادن اشیای تزئینی هستند. میزهای ال سی دی چوبی با کنده کاری و تزئینات ظریف برای دکوراسیون های سبک کلاسیک ایده آل هستند.

انواع مدل های میز تلویزیون در راهنمای خرید میز تلویزیون

سبک امروزی

یکی از پرفروش ترین انواع میز تلویزیون سبک مدرن آن است که در طرح های ساده و جذابی عرضه می شود. سبک مینیمال یکی از زیرگروه های سبک امروزی محسوب می شود که یکی از محبوب ترین طرح های دکوراسیون است و به همین دلیل بسیار پرطرفدار است.

سبک کلاسیک

برخی از افراد به دنبال طرح های کلاسیک ساده هستند. برای انتخاب میز تلویزیون کلاسیک بهتر است به رنگ و سبک دکوراسیون داخلی دقت کنید و با توجه به عناصر دکوراتیو خانه مدل میز مورد نظر خود را انتخاب کنید. این نوع میز تلویزیون دارای طرح های سنتی تری نسبت به میزهای تلویزیون مدرن است و اغلب از ام دی اف ساخته می شود.

مدل طراحی سنتی

یکی از میزهایی که از عناصر دکوراسیون قدیمی الهام گرفته و وزن خاصی به خانه می دهد، طراحی سنتی است. این طرح اغلب از چوب طبیعی ساخته می‌شود و از رنگ‌های قوی و سنگین با طرح‌های میز و کنسول استفاده می‌شود تا آن را به یک میز منحصربفرد تبدیل کند.

مدل صنعتی

سبکی منحصر به فرد که بسیار کاربردی است و انسان را به یاد روزهای سخت می اندازد، این سبک رنگی روشن فضای خانه را تکمیل می کند و چشم را خسته نمی کند.

سبک روستایی

در این سبک که طرفداران خاص خود را دارد از نقوش روستایی استفاده شده است. ترکیب چوب صیقلی و گره های فلزی متصل به آن، این تصور را به شما می دهد که خانه خود را با چوب های جنگلی تزئین کرده اید.

♥ راهنمای خرید میز تلویزیون ♥

سبک نوین

سبک امروزی و سبک مدرن شباهت های زیادی بهم دارند. پایه های تلویزیون مدرن که اغلب از فایبرگلاس و ملامینه ساخته شده اند، طراحی های به روزی دارند و بسیار محبوب هستند. در این سبک از برش های تیز لبه و خطوط موازی استفاده شده است و با ورود تلویزیون های بزرگ و جدید این سبک به روز شده است.

طراحی پازل

امروزه میز تلویزیون در انواع طرح های مدرن و متفاوت تولید می شود. میز پازل تلویزیون قابلیت ایجاد طرح های جدید و متنوع با تغییر محل اجزای خود را دارد. به عنوان مثال، می توانید با افزایش فاصله بین اجزا و اندازه، پایه تلویزیون را بزرگتر یا کوچکتر کنید .

این میزها معمولا از چوب ام دی اف ساخته می شوند و طرح های متنوعی دارند و از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که با کنار هم قرار دادن این قطعات می توانید میز تلویزیون مورد علاقه خود را داشته باشید .

طراحی قفسه جلو باز

میزهای تلویزیون قفسه ای، طبقه ای یا روباز دارای طبقات و قفسه های بدون در هستند که می توانید وسایل تزئینی کوچک و لوازم تلویزیون مانند پخش کننده، بلندگو و غیره را در آن قرار دهید.

مدل دیوار سرگرم کننده

این نوع از تلویزیون های رومیزی که فضای یک دیوار را پوشش می دهند تقریبا دائمی هستند و امکان تعویض این نوع میز‌ها وجود ندارد. در این میز تلویزیون، تلویزیون در وسط این میز قرار گرفته است و می توان وسایل تزئینی زیادی را دور آن قرار داد که باعث جذابیت آن می شود. استفاده از محل مرکزی نصب تلویزیون در این میز توجه زیادی را به سمت آن جلب می کند.

کنسولی

یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین مدل های میز تلویزیون که با هر نوع چیدمان و دکوراسیونی سازگار است، میز تلویزیون های کنسول می باشد. این نوع میز تلویزیون دارای کشوهایی در جلو می باشد که می توانید لوازم جانبی مربوط به تلویزیون خود را در آن قرار دهید تا از دید دیگران دور باشد. وجود این درها یا کشوها در قسمت جلویی این میز باعث افزایش علاقه آن می شود.

♥ راهنمای خرید میز تلویزیون ♥

میز تلویزیون با پایه بلندگو

یکی از خاص ترین مدل های میز تلویزیون که برای خانه های بزرگ مناسب است میز تلویزیون پایه بلندگو می باشد که دو عدد میز بلندگوی بزرگ دور میز تلویزیون قرار داده شده است. می توانید از فضای داخل و بالای بلندگوها استفاده کنید و بلندگوهای سیستم صوتی و تزئینات زیبا را قرار دهید.

سبک معلق یا شناور

یکی از مدل های پایه تلویزیون که به خوبی با دنیای دکوراسیون مدرن سازگار است، این مدل پایه تلویزیون است که به صورت دیواری نصب می شود و روی دیوار وبا فاصله از تلویزیون قرار می گیرد.

این میزها نقش تزیین دیوار را دارند و زیبایی خاصی دارند. در این نوع میز تلویزیون می توان از مکانی برای قرار دادن لوازم تلویزیون و فضاهای دیگر برای نگهداری وسایل تزئینی و یا حتی کتاب استفاده کرد.

مدل کابینتی

این مدل میز یکی دیگر از انواع تلویزیون های رومیزی است که ظاهری کابینتی دارد و دارای تعداد زیادی مکان درب دار و بدون در می باشد. در این مدل، فراگیر تلویزیون توسط بدنه میز پوشانده شده است و می توان انواع لوازم جانبی را در داخل جایگاه های آن قرار داد .

این نوع از میزهای تلویزیون که دارای کابینت در پایین میز و پنجره های متعدد در اندازه های مختلف در اطراف تلویزیون هستند جلب توجه می کنند و طرفداران زیادی دارند.

طراحی سلطنتی

این مدل که یادآور تلویزیون های قدیمی و نوستالژیک است، شبیه به سبک کابینتی است و دارای دو در در جلو با طرح های زیبا روی درها است که ظاهری سلطنتی به آن بخشیده و در حالت بسته جلوی تلویزیون می ایستد. زیبایی و تجمل را ارائه می دهد. برای انتخاب این نوع میز باید به دکوراسیون خانه توجه کرد.

سبک میز پایه

این مدل خاص از میزهای تلویزیون است که دارای قسمت استوانه ای یکپارچه می باشد که پایه میز می باشد و نقش مهمی در نگهداری لوازم و لوازم جانبی دارد.

جذابیت این مدل به دلیل عدم وجود وسایل اضافی در اطراف تلویزیون و استفاده از شیشه برای قسمت زیرین است که تمام حواس را به سمت نمایشگر می کشاند. نداشتن قطعه نگهدارنده برای بلندگوها و یا امکان استفاده از تلویزیون های بسیار بزرگ امروزی از معایب این نوع پایه تلویزیون است.

مواردی که باید هنگام خرید میز تلویزیون مراقب آنها بود:

  • هنگام خرید میز تلویزیون به جنس پایه ها توجه کنید زیرا فشار تمام وزن میز و تمام وسایل روی ساق ها است.
  • قبل از خرید مطمئن شوید میزی که انتخاب می کنید فضای مناسب و ویژه ای برای تمامی وسایلی که می خواهید روی آن قرار دهید داشته باشد.
  • ام دی اف جایگزین مناسبی برای چوب است و وزن کمتری دارد.
  • میزی که انتخاب می کنید باید با اندازه و مدل تلویزیون شما مطابقت داشته باشد.

امیدوارم مقاله راهنمای خرید میز تلویزیون برای شما همراهان تهران کابینت مفید واقع شد باشد.

لطفا اینستاگرام تهران کابینت را دنبال کنید تا با جدیدترین محصولات ما آشنا شوید.

مقالاتی که شاید دوست داشته باشید

هر آنچه که باید در مورد کابینت انزو بدانید

توضیح جامع کابینت ممبران

انواع کابینت پولیشی

قیمت کابینت آپدیت جدید

محبوبترین کابینت های گلاس را بشناسید

به روزترین طرح های کمد دیواری در تهران کابینت

جدیدترین تخت کمجا برای خانه های کوچک

زیباترین مدل های میز تلویزیون

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

زیباترین کابینت کلاسیک در ایران

با پله چوبی خانه‌ای لاکچری داشته باشید

محکمترین و زیباترین قفسه فروشگاهی برای فروشگاها و مغازها

آیا کابینتتان خراب است؟ تعمیر کابینت با کمترین قیمت

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگاه تهران کابینت