انواع مدل های کابینت مدرن – کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت مدرن چیست؟ در این مقاله علاوه بر اینکه به این سوال پاسخ می دهیم اقدام به ارائه و نمایش بهترین مدل های کابینت مدرن در طرح های مختلف برای آشپزخانه های ایران می کنیم. در این مقاله شما اقدام به مشاهده انواع کابینت مدر سفید، سفید مشکی، سفید طوسی، طلایی، مشکی و طرح چوب می کنید.

کابینت آشپزخانه مدرن

نمونه کابینت آشپزخانه مدرن، شما عزیزان برای مشاهده نمونه کابینت آشپزخانه مدرن می توانید به صفحات سایت رسمی تهران کابینت که در آن نمونه پروژه های مربوط به ساخت کابینت های مدرن ساخته شده توسط متخصصین شرکت تهران کابینت در منازل مشتریان نصب گردیده است، ملاحظه نمایید، برای این منظور می توانید به صفحات کابینت مدرن و بخش کابینت های گلاس و کابینت ام دی اف مراجعه نمایید و تصاویر مربوط با این محصول را مشاهده نمایید.

معمولا زمانی که شما به بسیاری از تولید کننده های کابینت مراجعه می کنید، این جمله را از آن ها می شنوید که اگر قصد خرید کابینت مدرن را دارید، کابینت های ساخته شده در کشور ترکیه، بهترین نوع کابینت های مدرن می باشد.

اما مجموعه تهران کابینت این اطمینان را به شما می دهد که بهترین جنس و نوع کابینت های مدرن را اعم از ترک یا ایرانی، شرکت تهران کابینت ساخته و تولید می شود.

کابینت های مدرن که مغز آن ها ام دی اف بوده و روکشی از جنس پلکسی گلاس بروی آن می آید.

در کابینت آشپزخانه ، تفاوت اصلی میان ام دی اف های گلاس و ام دی اف معمولی مات در جنس لایه نهایی آنهاست .

برای خرید کابینت های مدرن زمان را از دست ندهید و همین حالا با نمایندگی اصلی کابینت مدرن در تهران و سراسر ایران تماس بگیرید

پیشنهاد ویژه : برای خرید کابینت های گلاس به شرکت تهران کابینت، بهترین شرکت تولید و طراحی کابینت در تهران مراجعه نمایید.

کابینت مدرن چیست

به طور کلی می توان گفت که پیشرفت صنعت و تکنولوژی در بسیاری از موارد با استفاده از سادگی و کاربردی بودن، تولیدات باعث ایجاد سبک جدیدی با عنوان مدرن شده است.

که از لحاظ ظاهری شباهتی به گذشته ندارد، ویژگی هایی از قبیل سطوح صاف، و شکل های هندسی و حداقل تزیینات در طراحی کابینت مدرن باعث شد که یک نوع هماهنگی میان طراحی فضای آشپزخانه و لوازم مورد استفاده در آشپزخانه به وجود آید.

از ویژگی های نمونه کابینت آشپزخانه مدرن، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

این مدل کابینت به دلیل براق بودن انعکاس دهنده عالی برای نور می باشد، این مدل کابینت به لحاظ قیمت نسبت به سایر انواع کابینت دارای قیمت مناسب تری می باشد، همچنین در عین سادگی به آشپزخانه شمت سبکی مدرن و زیبا می بخشد، در عین سادگی به آشپزخانه شمت سبکی مدرن و زیبا می بخشد.

برخلاف کابینت کلاسیک که دارای برجستگی ها و پستی و بلندی های زیادی است، کابینت مدرن با طرح های ساده و صیغلی، و ابعاد کوچکتر و جمع و جور تر با استفاده از مصالح مختلف نظیر چوب و ام دی اف و شیشه ساخته می شوند، که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته اند.

پیشنهاد ویژه : برای خرید کابینت ام دی اف به شرکت تهران کابینت، بهترین شرکت تولید و طراحی کابینت در تهران مراجعه نمایید.

کابینت ام دی اف

مدل کابینت آشپزخانه 9 متری

مدل کابینت آشپزخانه 9 متری، اگر فضای آشپزخانه منزل شما کوچک است، به عنوان مثال آشپزخانه منزل شما 9 متری است، شما می توانید از مدل های کابینت مدرن با رنگ های روشن که مختص آشپزخانه هایی با متراژ کوچک طراحی شده است استفاده نمایید.

به عنوان مثال کابینت مدرن به رنگ سفید، و یا کابینت مدرن سفید طلایی، کرم قهوه ای ، سفید مشکی، سفید خاکستری، سفید نقره ای و دیگر رنگ ها مختص آشپزخانه هایی با متراژ کوچک می باشد.

و همانطور که می دانید امروزه بسیاری از آپارتمان هایی که در بسیاری از شهر ها ساخته می شود این آپارتمان ها دارای متراژ بسیار کوچک می باشد.

به همین دلیل است که در حرفه طراحی کابینت آشپزخانه نیز ما به این سمت می رویم که ، کابینت هایی متناسب با نیاز آشپزخانه های کوچک طراحی نماییم.

کابینت هایی که مخصوص آشپزخانه های کوچک مانند آشپزخانه های 9 متری طراحی می شوند، اغلب دارای رنگ روشن هستند.

و نمونه کابینت آشپزخانه مدرن نیز، که توسط شرکت فنی و مهندسی تهران کابینت طراحی و ساخته می شود، اغلب این مدل کابینت های مدرن، دارای رنگ روشن ، مختص مدل کابینت آشپزخانه 9 متری هستند.

معایب کابینت مدرن در آشپزخانه چیست؟

اگرچه کابینت‌های محبوب سبک مدرن، طراحی ساده و مزایای بی شماری دارند، اما با این حال این محصول هم مانند هرچیز دیگری، معایبی دارد که باید در نظر گرفته شوند. بنابراین برخی از مهم‌ترین معایب این کابینت عبارت‌اند از:

  1. ظاهر ساده و بی روح
  2. آسیب‌پذیری در برابر رطوبت و اشیا تیز
  3. کثیف شدن سریع
  4. تغییرات مرتب مد روز

 

جدیدترین مدل کابینت 2020

جدیدترین مدل کابینت 2020، شرکت تهران کابینت نمایندگی اصلی تولید و ساخت انواع کابینت های مدرن در تهران جدیدترین مدل کابینت 2020 را با بهترین قیمت و بهترن طرح و رنگ متناسب با سلیقه و انتخاب شما مشتریان عزیز و همچنین با ارائه ضمانت نامه معتبر 5 ساله در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

شرکت تهران کابینت امکانی را برای آسایش خاطر مشتریان خود فراهم کرده است که آن ها بتوانند به صورت اقساطی اقدام به خرید کابینت آشپزخانه مورد علاقه خود نمایند، و دیگر نگرانی بابت هزینه بالای جدیدترین مدل کابینت 2020 نداشته باشند.

شما عزیزان می توانید برای خرید و سفارش جدیدترین مدل کابینت 2020 به صفحات مربوط به کابینت های مدرن در وبسایت رسمی تهران کابینت مراجعه کرده و متناسب با سلیقه خود و با دریافت مشاوره از کارشناسان ما در شرکت تهران کابینت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید

سخن آخر

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را پیرامون این مطلب با ما درمیان بگذارید.

در این قسمت شما با نمونه کابینت آشپزخانه مدرن آشنا شدید، و در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگاه تهران کابینت