کابینت آشپزخانه استیل

کابینت اشپزخانه استیل + مدل و قیمت

از مهم ترین وسایل در آشپزخانه کابینت میباشد بیشتر و مردم تلاش می کنند آشپزخانه خود را از بین لوکس ترین کابینت ها برگزینند. کابینت ها در مدل های مختلفی مانند ام دی اف و هایگلاس و تمام چوب غیره ساخته می‌شوند که از بین تمام آنها کابینت های ام دی اف رواج بیشتری دارند اما اگر به دنبال کابینتی منحصر به فرد و مطابق با سبک مدرن در دنیای امروزه هستید کابینت های فلزی و استیل بهترین گزینه برای انتخاب هستند. در این مقاله انواع کابینت استیل برای آشپزخانه همراه با مدل های مختلف و قیمت های متنوع راه توضیح داده ایم. اگر شما قصد خرید کابینت های استیل برای آشپزخانه منزل خود را دارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

کابینت آشپزخانه استیل

همانطور که در مقالات گذشته در خصوص کابینت های فلزی که ساخته شرکت تهران کابینت میباشند شنیدید ما تولید کننده کابینت های آشپزخانه استیل هستیم که جزو کابینت های فلزی می باشد.

در خصوص کابینت های آشپزخانه استیل باید به شما بگوییم که این کابینت علاوه بر آن که می توانند به شدت روی زیبایی و همخوانی با دیگر قسمت های کار شما تاثیر بگذارند دارای دوام بیشتری نسبت به دیگر انواع کابینت های چوبی هستند.

البته این به این معنا نیست که کابینت های چوبی کاملا بلااستفاده و به درد نخور باشند بلکه هر نوع کابینت در جایگاه خود می تواند بهترین نتیجه را از لحاظ زیبایی و کارآیی برای خانه و آشپزخانه شما به وجود آورد.

هیچ ماده ای شیک تر و مدرن تر از استیل ضد زنگ  نخواهد بود.اگر درهای کابینت از جنس استیل باشند آشپزخانه تبدیل به فضایی شیک خواهد شد علاوه بر ظاهر زیبا کابینت استیل دارای معایب و مزایایی نیز می باشند.

کابینت استیل آشپزخانه-کابینت استیل-انواع کابینت استیل

باید بدانید که کابینت های استیل که ساخته شده درشرکت تهران کابینت میباشند همگی ضد زنگ بوده و می تواند خیال شما را از بابت کهنگی و فرسودگی و همچنین زنگ‌زدگی راحت کنند.

از مزایای کابینت استیل این است که چون از استیل ساخته شده هرگز زنگ نمی زند و برای تمیز کردن آن میتوان از پارافین استفاده کرد. همچنین کابینت استیل در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد و برای استفاده در مکان هایی که بحث تمیزی و میکروب زدایی مطرح است ماننده آشپزخانه های صنعتی و کترینگ ها ، صفحه روی کابینت و پایه ها و کشوها همه از جنس استیل ساخته می شوند.

قمت بهترین کابینت استیل-بهترین کابینت

از معایب کابینت استیل این است که چون از نظر طراحی فرم شکل خاصی را نمی‌توان به آن داد باید خیلی ساده از ورقه های استیل استفاده کرد و نمی توان طرح های تزیینی مختلف را در آن دید.

کابینت فلزی و استیل به صورت ضد زنگ تولید می شوند این کابینت ها به صورت تمام استیل و یا از قرار دادن ورقه های فلزی بر روی چوب تولید می شوند کابینت فلزی دارای طرح های متنوع و مختلفی است و طول عمر آن ها بالا می باشد. تمیز کردن کابینت های استیل بسیار راحت تر از انواع دیگر می‌باشد و تنها کافی است از یک دستمال مرطوب نخی استفاده کرد و بهتر است برای برطرف کردن ذرات و لکه های چربی روی آن از سپری پاک کننده استفاده کرد.

از مزایای کابینت استیل این است که با هر نوع متریالی مانند چوب و سنگ هماهنگی لازم را دارند و می توان در آشپزخانه هایی که در آن از لوازم چوبی و سنگی استفاده شده از این رو کابینت هم استفاده کرد تا جلوه زیبایی به آشپزخانه بدهد.

این کابینت قیمت بالاتری نسبت به سایر کابینتها در بازار دارد و این افزایش قیمت به خاطر دوام و طول عمر بالا تر آن است.

علاوه بر آن در طی سال ها ظاهر خود را حفظ کرده و می توانند تنها با یک پروژه ساده دوباره مثل روز اول رنگ و زیبایی را با آشپزخانه و خانه شما ببخشند.

قیمت کابینت استیل

کابینت آشپزخانه استیل-کابینت استیل

قیمت کابینت استیل خانگی

قیمت کابینت استیل خانگی در شرکت تهران کابینت با توجه به نرخ اتحادیه کابینت سازان در تهران تعیین می‌شود اما از آنجایی که در تهران کابینت نمایندگی تولید و طراحی انواع کابینت های ایرانی و خارجی اعم از کابینت mdf و کابینت های فلزی و غیره می باشد قیمت کابینت استیل خانگی در شرکت تهران کابینت بسیار مناسب و مقرون به صرفه نسبت به سایر شرکت های تولید و طراحی کابینت در تهران میباشد.

قیمت کابینت استیل آشپزخانه معمولاً به صورت متر مربع محاسبه می شود به همین دلیل در زمان محاسبه قیمت بررسی می شود که چه مقدار ورق به صورت متر مربعی در ساخت آن به کار گرفته می‌شود. البته این نوع قیمت کابینت استیل تنها زمانی مورد بررسی قرار می گیرد برای خرید کابینت استیل خانگی اقدام به سفارش آن از یک تولید کننده کرده باشید بر اساس متراژ مربع ورق محاسبه خواهد شد و با میزان دستمزد کار به عنوان قیمت کابینت استیل آشپزخانه صنعتی از مشتری دریافت خواهد شد.

بهترین کابینت استیل آشپزخانه-قیمت کابینت استیل-کابینت استیل جدید

اما شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق قیمت کابینت و قرار گرفتن در جزئیات قیمت کابینت استیل خانگی با همکاران ما در شرکت تهران کابینت تماس حاصل فرمایید و با توجه به نوع سفارش خود و نوع جنس و طرحی که برای آشپزخانه منزل خود سفارش می دهید می توانید مشاوره لازم را از همکاران ما دریافت نمایید و این نکته را هم توجه داشته باشید که قیمت طراحی کابینت با توجه به نوع سفارش شما می تواند متفاوت باشد.

بهترین کابینت استیل آشپزخانه- کابینت آشپزخانه-کابینت استیل زیبا

قیمت کابینت استیل صنعتی

قیمت کابینت استیل صنعتی آدرس شرکت تهران کابینت با توجه به نرخ اتحادیه کابینت سازان در تهران تعیین می شود البته قیمت کابینت استیل صنعتی نسبت به کابینت های فلزی و کابینت های استیل معمولی یک نفر را گران‌تر می‌باشد ولی از لحاظ زیبایی و کیفیت کار این مدل از کابینت بسیار زیبا تر می باشد و نمای جذاب را به فضای آشپزخانه منزل شما اضافه می کند.

همانطور که در قسمت های قبلی گفته شد برای کسب اطلاعات در مورد قیمت کابینت می‌توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و مشاوره لازم جهت قیمت کابینت آشپزخانه از آنها دریافت نمایید توصیه ما به شما هم این است که خرید و سفارش هر نوع مدل کابینت آشپزخانه با متخصصین مربوطه مساحت داشته باشد تا در نهایت بهترین مدل کابینت را برای آشپزخانه منزل خود سفارش دهید.

باید در نظر بگیرید که عوامل مختلفی در تعیین قیمت کابینت استیل نقش دارند مانند نوع ورقه استفاده شده در ساختمان کابینت. امروز از ورقه های ام دی اف و فولاد و آلومینیومی و استیل به عنوان پر کاربرد ترین نوع ورقه های استفاده شده برای ساخت کابینت صنعتی استفاده می شود اگر به دنبال طول عمر زیاد کابینت آشپزخانه خودتان هستید باید کابینت را انتخاب کنید که در برابر زنگ زدگی توانایی بالایی داشته باشد.

اگر به دنبال سفارش کابینت استیل صنعتی با بهترین قیمت در کنار کیفیت فوق العاده و طرح های متنوع هستید می توانید اقدام به سفارش کابینت استیل صنعتی از گروه کابینت تهران کنید تا در ابعاد و اندازه های دلخواه شما و با قیمتی مقرون به صرفه اقدام به ساخت کابینت استیل با کیفیت و مرغوب کند.

کابینت استیل مرغوب-بهترین کابینت -کابینت استیل

کابینت سفید استیل هایگلاس

کابینت سفید استیل ها کلاس یکی از کابینت های خوب می باشد که می تواند در نما و خانه شما نقش مفیدی داشته باشد. اگر از این کابینت برای منزل خود استفاده کنید مسلماً نمای منزل شما بسیار بهتر خواهد شد و از استفاده کردن از آن لذت خواهید برد.

این کابینت ها مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند و هرگز دچار زنگ زدگی نمی شوند انتخاب این نوع کابینت در آشپزخانه هایی که مدام با آب سروکار دارند گزینه مناسبی است و دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. از عیب های این کابینت استیل میتوان مقاومت پایین آن نسبت به خط و خش را بیان کرد به همین دلیل نیاز به مراقبت بیشتری دارد و برای تمیز کردن آن نباید از اجسام نوک تیز و سخت استفاده کرد و باید تا حد امکان با احتیاط آنها را تمیز کرد. از معایب دیگر آن به جا ماندن اثر انگشت و لکه بر روی آنها است که می‌توان با دستمال مرطوب نخی آن را تمیز کرد.

اجزای این گونه کابینت ها که به رنگ سفید می باشند معمولا چوبی است اما در بسیاری از موارد این کابینت ها را به صورت فلزی نیز می سازند مهمترین نکته در انتخاب یک کابینت هایگلاس میزان اندازه و محل قرارگیری هانی باشد زمانی که بخواهید یک کابینت های گلاس را نصب کنید حتما باید فاصله دقیق آن را تا دیوار و یا دیگر اجزای آشپزخانه تشخیص دهید و به درستی کار نصب صورت بگیرد.

قمت بهترین کابینت استیل-بهترین کابینت -کابینت استیل جنس خوب

کابینت سفید های گلاس بسیار مورد توجه افراد متفاوت و مختلف در بین دیگر انواع کابینت میباشد برای آن که از این کابینت استفاده کنید نیاز است که با انواع و مدل های آن آشنا باشید جهت اطلاع دقیق از قیمت و انواع و مدلهای آن توصیه می‌کنیم که با کارشناسان مجرب تیم تهران کابینت تماس حاصل فرمایید.

سخن آخر

در نهایت امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انواع کاری می‌تواند میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید لطفاً نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را پیرامون این مقاله با ما در میان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگاه تهران کابینت