سفید طوسی

کابینت های گلاس سفید طوسی

کابینت سفید طوسی

جدیدترین مدل های کابینت های گلاس سفید طوسی

کابینت های گلاس سفید طوسی: انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه به عوامل زیادی مانند سلیقه افراد، سبک دکوراسیون منزل، اندازه آشپزخانه، میزان نور فضا و … بستگی دارد. کابینت سفید طوسی جزو رنگ های خنثی هستند، بنابراین می توانند به خوبی یکدیگر را تکمیل کنند.

رنگ طوسی بیشتر در طراحی آشپزخانه های مدرن و مینیمال می شود، بنابراین کابینت های گلاس سفید طوسی به یکی از جدیدترین و محبوب ترین رنگ های آشپزخانه تبدیل شده است. کابینت های گلاس سفید و طوسی را می توان در آشپزخانه های نئوکلاسیک نیز با نتایج زیبا استفاده کرد.

مطالب پیشنهادی: بهترین مدل های کمد دیواری ریلی آینه ای

کابینت های گلاس سفید طوسی در طیف های مختلف این دو رنگ به صورت مات و براق طراحی و تولید می شوند. در این مقاله از سری مقالات گروه معماری آرمند ما قصد داریم رنگ های سفید و طوسی را برای کابینت آشپزخانه معرفی کنیم و جدیدترین طرح ها را به شما نشان دهیم.

تاثیر کابینت های گلاس سفید طوسی در دکوراسیون

برای انتخاب رنگ کابینت کمی فکر کنید! به خصوص زمانی که قصد استفاده از رنگ خاصی را دارید. اگرچه رنگ طوسی جزو رنگ های خنثی است، اما برای انتخاب رنگ طوسی و سفید باید به نکات مهم توجه کنید.

طوسی بین سیاه و سفید قرار می گیرد و اغلب با فضای داخلی مدرن همراه است. استفاده بیش از حد از این رنگ می تواند تاثیر ناامید کننده ای داشته باشد. در این صورت کسانی که می خواهند حس ظرافت را در دکوراسیون منزل خود تجربه کنند باید رنگ طوسی ملایم تری را انتخاب کنند تا حس کسل کننده یک رنگ طوسی یکدست کمتر به چشم بیاید.

کابینت‌ طوسی کم‌رنگ برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب‌تر هستند، زیرا آنها را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهند و فضا را خسته‌کننده‌ نمی‌کنند. رنگ های طوسی مات و براق هر کدام پیروان خود را دارند اما باید به تاثیر انتخاب ام دی اف مات یا براق در محیط خود توجه کنیم.

مطالب پیشنهادی: کابینت رنگ روشن ام دی اف

سعی کنید در انتخاب طیف رنگی و مات یا براق بودن کابینت تصمیم هوشمندانه بگیرید و همه جوانب را در نظر بگیرید. رنگ های مات به خصوص اگر تیره باشند نور طبیعی را کاملا جذب می کنند و آشپزخانه تیره به نظر می رسد. اما کابینت ام دی اف طوسی براق یا سفید براق، قطعا نور را منعکس می کند و در طول روز نیازی به نور مصنوعی ندارید.

تاثیر رنگ سفید در کابینت آشپزخانه

از طرفی رنگ سفید در دکوراسیون داخلی حس تمیزی و آرامش را نشان می دهد. از آنجایی که رنگ سفید نور را منعکس می کند، می توان از آن برای روشن تر و بزرگتر جلوه دادن آشپزخانه های کوچک استفاده کرد. رنگ سفید باعث می شود آشپزخانه های کوچک بزرگتر و روشن تر به نظر برسند.

کابینت سفید برای سبک مینیمال و برای کسانی که از آشپزخانه شلوغ خسته شده اند مناسب است. رنگ سفید کابینت آشپزخانه با دیوارها و سایر قسمت های خانه یکنواخت است و بیشتر برای سوئیت ها و خانه های کوچک استفاده می شود.

کابینت های سفید برای آشپزخانه های اپن، بدون جزیره و پارتیشن نیز مناسب هستند. به این ترتیب تمام کابینت آشپزخانه از داخل اتاق نشیمن نمایان می شوند و اگر می خواهید از رنگی غیر از رنگ های سفید یا طوسی یا خنثی استفاده کنید، پیشنهاد می کنم بیشتر فکر کنید و طرح را از قبل ببینید.

ترکیب این دو رنگ و طراحی کابینت سفید طوسی می تواند شامل مزایای هر دو رنگ باشد و معایب دیگری را پوشش دهد. کابینت سفید طوسی براق جزیره ای یکی از جذاب ترین طرح های کابینت جدید است.

جزیره آشپزخانه سفید و ترکیب آن با رنگ بژ گرم تخته های چوبی کابینت سفید طوسی از سردی رنگ ها می کاهد و فضا را دلپذیرتر می کند. رنگ چوب با همه رنگ ها ست می شود و زیبایی کار را دو چندان می کند.

♥  تفاوت کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک را بدانید  ♥

برای جبران فضای سرد ایجاد شده توسط کابینت های گلاس سفید طوسی، بهتر است از نور گرم و نور خورشید استفاده کنید. برای این منظور پیشنهاد می کنیم نور داخل ویترین و بالای جزیره را طوری انتخاب کنید که آفتابی باشد، این کار گرمای خوبی به آشپزخانه شما می بخشد.

کابینت سفید طوسی مات

کابینت های گلاس سفید طوسی در آشپزخانه مدرن

کابینت یکی از اجزای اصلی خانه های مدرن و آشپزخانه های ایرانی است. انتخاب کابینت های گلاس سفید طوسی یکی از رایج ترین رنگ هایی است که ذهن دوستداران سبک مدرن را به خود جلب می کند. در آشپزخانه های مدرن جدیدترین سبک دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت طراحی شده و بیشتر جزییات و المان های سبک سنتی و کلاسیک حذف شده و کاربردی تر است.

یکی از ویژگی های این کابینت ها استفاده از رنگ های ساده و خنثی است. رنگ‌هایی مانند سفید، کرم، طوسی و چوبی همگی رنگ‌هایی هستند که در این آشپزخانه‌ها وجود دارند و به ندرت با رنگ مکمل دیگری ترکیب می‌شوند.

کالبینت های گلاس سفید طوسی براق یا مات؟

رنگ غالب در طراحی آشپزخانه به سبک جدید، کابینت های گلاس سفید طوسی است که در دو حالت مات و براق طراحی شده اند. ام دی اف های گلاس معمولا برای کابینت سفید طوسی براق استفاده می شود. کابینت های گلاس حس تمیزی و لوکس بودن را منعکس می کنند.

اگر آشپزخانه کوچک است یا نور طبیعی کمی دارد، پیشنهاد می کنیم از ام دی اف براق مانند هایگلاس استفاده کنید. علاوه بر دوام، روکش ملامینه و لایه پلکسی گلاس آنها بسیار براق هستند و می توانند نور موجود را منعکس کنند.

استفاده از ام دی اف مات برای کابینت های گلاس سفید طوسی در آشپزخانه های بزرگ و روشن مناسب تر است. ام دی اف مات با رنگ هایی مانند طوسی نور را جذب می کند و می تواند آشپزخانه شما را کمی تیره تر نشان دهد.

بنابراین در آشپزخانه های بزرگ با نور طبیعی کافی به راحتی می توانید از ام دی اف مات استفاده کنید. در آشپزخانه های روشن با پنجره های تمام قد، حتی می توانید از کابینت طوسی مات یکدست استفاده کنید.

♥  انواع رنگ کابینت نئوکلاسیک

کابینت های گلاس سفید طوسی در آشپزخانه نئوکلاسیک

برای داشتن آشپزخانه ای به سبک نئوکلاسیک باید به هر دو سبک سنتی و مدرن علاقه مند باشید. کابینت در رنگ های مات یکی از ویژگی های این سبک آشپزخانه است و طیف رنگ های سرد در آن یافت می شود. آشپزخانه های نئوکلاسیک اغلب فضای بزرگی دارند، به همین دلیل باید از ام دی اف رنگ مات برای کابینت ها استفاده شود.

کابینت های گلاس سفید طوسی مات یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای کابینت نئوکلاسیک است. رنگ های آبی بنزینی و سبز در سال های اخیر در طیف رنگی این نوع آشپزخانه ظاهر شده اند. این رنگ ها در دراز مدت چشم را خسته می کنند و تطبیق وسایل آشپزخانه با آن ها دشوار است، اما رنگ طوسی فشار کمتری به چشم ها وارد می کند و فضای یکدست تری ایجاد می کند.

اگر می خواهید رنگ سفید را با تم رنگ طوسی ترکیب کنید، جزیره بهترین گزینه است. جزیره مرمر سفید کابینت طوسی نئوکلاسیک سفید شما را تکمیل می کند.

طوسی و سفید رنگ هایی هستند که هرگز قدیمی نمی شوند و از مد نمی افتند. فضا را رسمی، شیک و جذاب می کنند و در عین حال با رنگ های زیادی ست می شوند. با وجود این رنگ ها، صرف نظر از رنگ لوازم آشپزخانه شما مانند نقره ای، سفید یا مشکی، به راحتی می توان آنها را با کابینت سفید طوسی هماهنگ کرد. این ترکیب رنگ ها در دکوراسیون آشپزخانه و کابینت حس آرامش و تمیزی را ایجاد می کند، از طرفی فضای آشپزخانه را خلوت تر جلوه می دهد و از شلوغی و بهم ریختگی می کاهد.

کابینت های گلاس سفید طوسی

ویژگی ها و ویژگی های کابینت سفید طوسی

  • ترکیب رنگ کابینت های گلاس سفید طوسی یک ترکیب رنگ روشن است که می تواند نور را به خوبی در محیط منعکس کند. آشپزخانه شما را روشن تر و بازتر می کند.
  • اگر آشپزخانه بدون پنجره دارید، یا اگر نورگیر کافی نیست، کابینت های گلاس سفید طوسی نور محیط را به محیط منعکس می کنند. این ترکیب رنگ باعث می شود فضا تاریک و بسته نباشد.
  • این هارمونی رنگی ترکیبی است که کنتراست و تفاوت رنگی دارد، در عین حال از رنگ تیره در آن استفاده نشده است. از این رو باعث ایجاد عمق در دیوار آشپزخانه می شود.
  • کابینت سفید و طوسی هم برای آشپزخانه های بزرگ و هم برای آشپزخانه های کوچک مناسب هستند.
  • می توانید از کابینت های سفید و طوسی و ترکیب های مرتبط در سبک های مدرن و کلاسیک استفاده کنید.
  • این ترکیب رنگ بسیار مدرن و جدید است و فضایی مجلل را در خانه و آشپزخانه شما ایجاد می کند.
  • یکی از ویژگی های رنگ های خنثی این است که سازگاری بسیار بالایی با رنگ های دیگر دارند. بنابراین می توانید به راحتی این ترکیب را با رنگ های دیگر ست کنید و نگران هماهنگ سازی دکوراسیون نباشید.
  • این ترکیب رنگی کابینت آشپزخانه حس تمیزی را به بیننده القا می کند.
  • از نظر بصری، دیدن این ترکیب رنگ به بیننده احساس آرامش می کند.

چرا ترکیب سفید و طوسی رنگ محبوبی است؟

با توجه به سبک زندگی آپارتمانی، خانه ها و آپارتمان ها هر سال کوچکتر و کوچکتر می شوند. به همین دلیل، گرایش به رنگ های روشن که نور بیشتری را منعکس می کنند، افزایش یافته است. این روش خانه را بزرگ می کند. همچنین استفاده از رنگ های روشن مانند سفید و طوسی خانه را تمیزتر و مرتب تر می کند. این ترکیب رنگی ناخودآگاه به بیننده القا می کند که همه چیز تمیز و مرتب است! بنابراین جای تعجب نیست که دوستداران رنگ های روشن و سرد روز به روز به آن اضافه می شوند.

اگر آشپزخانه شما کوچک است، کابینت های گلاس سفید طوسی فضای آشپزخانه را بزرگتر از ابعاد واقعی خود نشان می دهد. به خصوص اگر از کابینت های مدرن با مواد براق مانند کابینت ام دی اف یا کابینت های سفید و طوسی براق استفاده می کنید.

کابینت های براق مانند کابینت های گلاس، نور بیشتری را منعکس می کنند و زیبایی آشپزخانه های کوچک را دو چندان می کنند. در واقع رنگ های روشن و براق فضا را به عنوان منبع نور گسترده و جهانی در آشپزخانه روشن و زیبا می کند.

رنگ های رایج کابینت های گلاس سفید طوسی است

وقتی صحبت از کابینت های گلاس سفید طوسی به میان می آید، بدون شک طیف وسیعی از رنگ ها به ذهن ما می رسد. معنی سفید می تواند سفید گچی، سفید صدفی، مرمر، عاج، کرم روشن، شیری، استخوانی و غیره باشد. طوسی می تواند روشن یا تیره یا نزدیک به طوسی و نوک مدادی باشد. می تواند براق یا مات یا نقره ای باشد!

ترکیب رنگ سفید و طوسی طیف وسیعی از رنگ ها را شامل می شود. بهتر است طیف طوسی را متناسب با اندازه آشپزخانه و میزان نور دریافتی انتخاب کنید. طبیعتا سبک کابینت ها و متریال به کار رفته در طراحی کابینت یکی دیگر از عناصری است که می تواند در انتخاب رنگ های این ترکیب تاثیرگذار باشد.

به عنوان مثال، کابینت های مدرن اغلب از مواد براق ساخته می شوند. اگر فضای آشپزخانه شما کوچک و تیره است، بهتر است به جای طوسی تیره از طوسی روشن و روشن استفاده کنید تا نور بیشتری منعکس شود.

سخن پایانی

داشتن آشپزخانه ای زیبا برای خانه های ما ایرانیان ضروری است و انتخاب رنگ، سبک و طرح کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های طراحی است. رنگ کابینت های گلاس سفید طوسی یکی از پرطرفدارترین رنگ های امروزه در آشپزخانه هاست.

در این مطلب سعی کرده ایم شما را با جدیدترین مدل های کابینت های گلاس سفید طوسی آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب رنگ های سفید و طوسی، مات و براق برای آشپزخانه در اختیار شما قرار دهیم.

برای طراحی کابینت آشپزخانه خود در هر طرح و رنگی می توانید با مشاورین تهران کابینت تماس بگیرید. همچنین برای دیدن جدیترین طرح ها و رنگ ها می توانید صفحه اینستاگرام تهران کابینت را دنبال کنید.

مقالاتی که شاید دوست داشته باشید

هر آنچه که باید در مورد کابینت انزو بدانید

توضیح جامع کابینت ممبران

انواع کابینت پولیشی

قیمت کابینت آپدیت جدید

محبوبترین کابینت های گلاس را بشناسید

به روزترین طرح های کمد دیواری در تهران کابینت

جدیدترین تخت کمجا برای خانه های کوچک

زیباترین مدل های میز تلویزیون

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

زیباترین کابینت کلاسیک در ایران

با پله چوبی خانه‌ای لاکچری داشته باشید

محکمترین و زیباترین قفسه فروشگاهی برای فروشگاها و مغازها

آیا کابینتتان خراب است؟ تعمیر کابینت با کمترین قیمت

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگاه تهران کابینت