کمد دیواری و میز آرایش

کمد دیواری با میز آرایش

با تهران کابینت در مقاله کمد دیواری با میز آرایش یا میز آرایش داخل کمد دیواری همراه باشید:

میز آرایش اتاق خواب یکی از وسایل اصلی و پرکاربرد است و هر خانمی دوست دارد یک میز آرایش بزرگ و منحصر به فرد برای خود داشته باشد. ایده های طراحی میز آرایش متنوع است. جدا از طرح اصلی میز و صندلی و همچنین رنگ آن، محل قرارگیری میز آرایش نیز می تواند تاثیر بسزایی در چیدمان اتاق خواب داشته باشد.

در این متن می خواهیم در مورد یک میز آرایش عالی و جذاب صحبت کنیم: میز آرایش داخل کمد دیواری یا کمد دیواری با میز آرایش در هر اتاق خوابی انتخاب جالبی است.

منظور از میز آرایش داخل کمد دیواری یا کمد دیواری با میز آرایش این است که میز آرایش به صورت جداگانه در اتاق خواب قرار نمی گیرد و طراحی به گونه ای است که میز آرایش بخشی از کمد دیواری است. همین ایده برای اتاق خواب نوجوانان نیز استفاده می شود. وقتی میز یا تختی با کمد دیواری درست می کنند تا فضای اتاق را بهینه کنند و از فضای محدود حداکثر استفاده را ببرند.

کمد دیواری با میز آرایش

حتما بخوانید: کابینت انزو چیست؟

کمد دیواری با میز آرایش برای چه نوع اتاق هایی مناسب است؟

کمد و میز آرایش جزء جدانشدنی اتاق خواب هستند و هیچکدام از آنها را نمی توان جدا کرد. وقتی فضای اتاق خواب کوچک است، می توانید کمد را به چند قسمت تقسیم کنید و یکی از قسمت های آن را به میز آرایش اختصاص دهید. به این ترتیب کمد دیواری و میز آرایش حفظ می شود. در کنار آن طراحی زیبا و خلاقانه ای به دست آمده است که تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون اتاق شما دارد. البته این مدل نه تنها برای اتاق خواب های کوچک در نظر گرفته شده است، بلکه در اتاق خواب های مستر بزرگ نیز قابل استفاده است.

مقالات پیشنهادی تهران کابینت:

مدل های کمد دیواری با میز آرایش

کمد دیواری با میز آرایش دو مدل اصلی وجود دارد. اول اینکه می توان کمد دیواری را طوری طراحی کرد که در قسمت میز آرایش دری نباشد یا به عبارتی قسمتی که میز آرایش قرار می گیرد خالی باشد. در مدلی دیگر میز آرایش را می توان داخل کمد دیواری نصب کرد تا زمانی که کاری به میز آرایش ندارید بتوانید در کمد را ببندید. هر کدام از این مدل ها مزایای خاص خود را دارند و می توان از آنها در اتاق خواب استفاده کرد. پس از انتخاب مدل اصلی که می خواهید پیاده سازی کنید، به جزئیات کار دسترسی پیدا می کنید. میز آرایش در کجای کمد قرار می گیرد؟ راست یا چپ؟ یا وسط کمد؟ طرح و رنگش چیه؟ و غیره.

کمد دیواری با میز آرایش بدون در

در این مدل همانطور که گفته شد ابتدا تصمیم بگیرید میز آرایش را در کدام قسمت از کمد قرار دهید. دو پیشنهاد خوب برای این کار وجود دارد. اولین پیشنهاد طرف کمد است که به دیوار چسبیده است. فضایی کاملا خصوصی و جمع و جور برای میز آرایش که با نورپردازی عالی به مکانی فوق العاده تبدیل خواهد شد. مزیت این ایده این است که اگر روی میز آرایش به هم ریخته باشد، چون کمی دور از چشم است، نگرانی کمتری خواهید داشت.

حتما بخوانید: کابینت نئوکلاسیک را بیشتر بشناسید.

پیشنهاد دوم یک نقطه درست در مرکز کمد است. در وسط کمد را بردارید و میز آرایش خود را در آنجا قرار دهید. این باعث ایجاد تعادل خوبی در یک طرف اتاق می شود. در دو طرف میز آرایش کمدهای دیواری دقیقاً یک شکل و در مرکز میز آرایش قرار دارد که در واقع دو کمد را به یکدیگر متصل می کند. در واقع این ایده زمانی قابل اجرا است که کمدهای بزرگی دارید و دیوار یک طرف اتاق شما کمد است. خوبی این ایده ها این است که می توانید با نصب قفسه ها و حتی کمدهای کوچک بالای میز آرایش فضای بیشتری برای خود ایجاد کنید. در طبقاتی که روی دیوار بیرونی کمد و بالای میز آرایش نصب کرده اید، می توانید لوازم آرایشی، برس، لوازم جانبی و غیره خود را قرار دهید.

کمد دیواری با میز آرایش بدون در

کمد دیواری با میز آرایش داخل کمد با درب

در این مدل همانطور که گفته شد میز آرایش کاملا داخل کمد است و با بستن درب کمد چیزی از میز آرایش دیده نمی شود. خوبی این مدل کمد دیواری با میز آرایش این است که هر چقدر هم که روی روشویی شلوغ و نامرتب باشد، با بسته شدن درب کمد هیچ کدام از آن آشفتگی ها دیده نمی شود.

وقتی مهمانی در راه است و وقت ندارید میز آرایش خود را مرتب کنید، فقط در کمد را ببندید و آن را از دید دیگران پنهان کنید. مزیت اجرای این ایده این است که می توانید از فضای کمد دیواری داخلی که برای میز آرایش در اختیار دارید بهترین استفاده را ببرید.

حتما بخوانید: همه چیز در مورد کابینت ام دی اف

مانند روش قبلی، این بار نیز می توانید قفسه هایی را روی دیوار داخلی کمد دیواری برای قرار دادن وسایل خود نصب کنید. حتی از داخل درب کمد نیز برای این کار استفاده می شود. با نصب یک سبد داخل در کمد، می توانید انواع وسایلی مانند برس و شانه و حتی سشوار خود را در آن نگهداری کنید.

کمد دیواری با میز آرایش داخل کمد با درب

یک آینه برای کمد خود نصب کنید

بسته به مدلی که برای کمد انتخاب کرده اید می توانید از یک آینه مناسب استفاده کنید. می توانید از یک آینه کوچک برای مثال آینه دایره ای استفاده کنید و با نصب یک آینه بزرگ فضای زیباتری ایجاد کنید.

برای این کار، از سطح میز آرایش تا بالاترین نقطه کمد دیواری، آینه ای برابر با سطح دیوار نصب کنید. به این ترتیب یک آینه بزرگ با ارتفاع زیاد خواهید داشت که علاوه بر زیبایی در ارتفاع نقش آینه ای نیز خواهد داشت.

حتما بخوانید: انواع مدل های کابینت ممبران

انتخاب مدل و رنگ

مدل های مختلف کمد دیواری با میز آرایش قابل سفارش و تولید می باشد. در ابتدا عناصر مهمی مانند طرح، اندازه و رنگ بر اساس اندازه و مساحت اتاق خواب تعیین می شود. سپس موارد دیگر مانند مواد، وسایلی که قرار است در کمد قرار دهید، نوع دسته، رنگ و شکل صندلی و موارد دیگر بررسی می شود و در نهایت ساخت کمد دیواری و میز آرایش شروع می شود. نکته مهم این است که همیشه هماهنگی و ست بودن همه چیز بسیار مهم می باشد.

اتاق مناسب کمد دیواری با میز آرایش

مزیت های استفاده از این طرح

یکی از مزایای کمد دیواری با میز آرایش که قبلا ذکر شد، استفاده بهینه از فضای اتاق خواب است. مزیت دیگر استفاده از ایده های جدید و خلاقانه در چیدمان است که به تفاوت و منحصر به فرد بودن دکوراسیون می انجامد.

اما یکی دیگر از مزایای کمد دیواری با میز آرایش این است که همه چیزهایی که برای آماده شدن نیاز دارید، مانند انتخاب و پوشیدن لباس، آرایش کردن و استفاده از آینه، همه در یک مکان هستند و این موضوع خیلی برای بانوان مهم می باشد.

برای دیدن جدیدترین مدل ها پیشنهاد میکنم صفحه اینستاگرام تهران کابینت را دنبال کنید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگاه تهران کابینت