کمد جادار

کمد دیواری جادار و شیک

هنگام خرید و یا سفارش کمد دیواری باید مراقب و حساس باشید. چرا؟ زیرا کمد دیواریرا نمی توان زود به زود تعویض کرد و باید سال ها از آن ها استفاده کنید. تا پایان این مطلب با تهران کابینت همراه باشید تا به شما بگوییم از کدام طرح کمد دیواری جادار و عریض استفاده کنید تا برای همیشه با کمبود جا در کمدهای قدیمی خداحافظی کنید.

کمد دیواری جادار

به نظر می رسد مشکل کمبود جا در خانه ها با وجود مدل های متنوع کمد دیواری جادار و شیک حل شده است!

در طراحی کمد دیواری برخلاف تصور بسیاری از مردم، موارد مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اگر قرار است کمد دیواری حجم زیادی از لباس‌ها و لوازم جانبی شخصی ما را در خود جای دهند، باید به گونه‌ای طراحی شوند که این پتانسیل را داشته باشند.

به عنوان مثال، قفسه های دیواری باید اساسی و کاربردی باشد تا بتوان از تمام فضا استفاده کرد. کمد بزرگی که به درستی دسته بندی و سازماندهی نشده باشد عملاً برای هیچکس فایده ای ندارد! به نظر شما یک کمد دیواری بزرگ و جادار چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوان از آن به نحو احسن استفاده کرد؟

مدل کمد دیواری جادار برای اتاق خواب

1. مدل کمد دیواری جادار و شیک

انتخاب صحیح مدل مورد استفاده برای کمد دیواری نقش مهمی در تاثیرگذاری آن دارد. به طور معمول کمدها را در انواع ریلی، کشویی و کلاسیک می بینیم. هر یک از آنها بسته به طراحی و ساخت خود دارای ویژگی ها و عملکردهای متفاوتی هستند.

مدل کمد دیواری جادار

2. کیفیت کمد دیواری جادار و بزرگ

یکی از فاکتورهای انتخاب مدل کمد دیواری جادار و بزرگ، حتما باید جنس و کیفیت کمد را در نظر داشته باشید. از گذشته استفاده از محصولات چوبی برای ساخت کمد رایج بوده است. کیفیت روکشی که برای بدنه چوبی کمد خود انتخاب می کنید بسیار مهم است.

مدل کمد دیواری شیک و جادار

3. فضای داخل کمد دیواری شیک و جادار

دومین ویژگی که یک کمد دیواری جادار باید داشته باشد، فضاهای خالی این کمد است. البته نحوه استفاده از این فضا نیز بسیار مهم است.

قبل از سفارش کمد خود، استفاده از این کمد را خودتان مشخص کنید. از رختکن خود چه انتظاری دارید؟ آیا می خواهید جایی برای لباس و کفش داشته باشید؟ فضای خالی کمد شما با توجه به انتظارات شما پر می شود، بنابراین قبل از طراحی باید به دقت در مورد نیازهای خود فکر کنید.

نمونه کمد دیواری جادار

4. دستگیره کمد دیواری جادار

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هر کمد باید داشته باشد دستگیره های مناسب آن کمد است. هر مدل از کمد دیواری جادار و بزرگی را که انتخاب کرده اید، در مرحله بعد باید به فکر انتخاب دستگیره مناسب آن باشید.

برای موثر بودن، دستگیره ها باید استحکام کافی داشته باشند و به درستی نصب شوند. علاوه بر این، دستگیره ها نقش مهمی در زیبایی کمد دیواری شما دارند.

ایده برای کمد دیواری جادار

مدل کمد دیواری با عمق زیاد

یکی از انواع طرح های کمد دیواری جادار و عریض کمد دیواری های عمیق هستند که حتما به آن ها نیاز خواهید داشت. برای قرار دادن کشوهای لباس،شلف و قفسه هایی برای آویزان کردن لباس ها در کمد، در این حالت باید کمد شما نسبتا عمیق باشد.

عمق مناسب برای طراحی کمد دیواری جادار و عریض چقدر است؟ عمق کمد شما بستگی به استفاده شما از این کمد دارد. معمولا عمق مناسب برای کمدها 60 سانتی متر است. این مقدار بسته به انتظارات شما می تواند بیشتر یا کمتر باشد.

استفاده از درهای ریلی برای طراحی کمد دیواری عمیق به این معنی است که برای باز و بسته کردن درها از فضای کمد استفاده نشود.

 

مقالاتی که باید بخوانید:

تفاوت کابینت نئوکلاسیک و ممبران

نحوه محاسبه متراژ کابینت

کمد دیواری باکسی

سایت کابینت سازان

کابینت سفید طوسی

کمد دیواری ریلی آینه ای

کمد دیواری جادار برای اتاق کوچکمدل کمد دیواری بزرگ و جادار

وقتی فضای اتاق خواب شلوغ و نامرتب است و زیورآلات زیادی دارید، حتماً به فضای بزرگ نیاز دارید تا آنها را جمع کرده و در گوشه ای قرار دهید. اگر می خواهید کمد دیواری داشته باشید، انواع طرح های کمد دیواری بزرگ و جادار را در نظر بگیرید. زیرا مطمئناً به این زودی ها نمی توانید آن را جایگزین کنید.

کارآمدترین مدل های کمد دیواری جادار و بزرگ آنهایی هستند که از فضای موجود بهترین استفاده را می کنند و هر سانتی متر از فضای داخلی خود را به نگهداری اشیا اختصاص می دهند. اگر می خواهید کمد بزرگ و جادار داشته باشید، کمد دیواری را سفارش دهید که درهای کاملاً مسطح دارد.

طراحی کمد ایده‌آل، باید قابلیت‌های بیشتری را فراتر از قفسه‌بندی‌ها و طبقه‌بندی‌های اولیه به شما ارائه دهد. به عنوان مثال، سیستم روشنایی داخلی برای دیدن بهتر اشیاء داخل کمد.

چند مدل کمد دیواری جادار

کمد دیواری ریلی جادار

یکی از پرکاربردترین انواع کمد، کمد دیواری جادار ریلی است که یکی از محبوب ترین مدل ها در بازار امروز به حساب می آید. ویژگی مثبت این کمدها این است که درهایشان در چارچوب خودشان باز و بسته می شوند و فضا را اشغال نمی کنند.

یکی از معایب کمد دیواری ریلی آینه ای این است که فضای مورد نیاز برای باز و بسته شدن درهای آن به داخل دیوار منتقل می شود. به همین دلیل استفاده از این مدل کمد برای دیوارهای کوچک و باریک دشوار است.

هنگام انتخاب کمد ریلی توجه به جنس ابزار و یراق آلات بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید از کمد دیواری ریلی استفاده بهینه کنید باید از ریل هایی با وزن 80 کیلوگرم یا بیشتر استفاده کنید.

طرح داخل کمد دیواری جادار

کمد لباس جادار و شیک

وقتی در مورد ساخت کمد لباس صحبت می کنیم به خصوص برای اتاق خواب، اولین چیزی که به آن فکر می کنیم یک کمد لباس جادار است. کمدها از قدیم الایام مورد استفاده و ساخت قرار گرفته اند و به مرور زمان طرح ها و انواع آن ها دستخوش تغییرات و دگرگونی های زیادی شده است. امروز مدل های جذابی از آن را می بینیم.

یک کمد جادار و بزرگ استاندارد، یک قفسه ریخت آویز (میله رگال)، طبقه بندی با ارتفاع های مختلف، کشوهای بازشو که دارای مکان هایی برای قرار دادن جوراب، کراوات، حوله و غیره است.

طرح کمد دیواری جادار

سخن پایانی

به سختی می توانید کسی را پیدا کنید که خانه را بدون طراحی کمد دیواری جادار و بزرگ پیدا کنید! نقش کمد دیواری مناسب به عنوان مکانی برای نگهداری و سازماندهی وسایل منزل همیشه پررنگ و غیرقابل انکار است.

البته نوع طراحی و ساخت نیز بسیار مهم است. بنابراین، باید برای پیدا کردن یک تولید کننده کمد دیواری حرفه ای وقت بگذارید. تهران کابینت می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی کند. اگر قصد ساخت کمد دیواری را دارید با ما تماس بگیرید.

همچنین برای دیدن جدیدترین مدل ها وطرح های تولیدی ما میتوانید صفحه اینستاگرام تهران کابینت را دنبال کنید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگاه تهران کابینت