کمد دیواری آینه ای

کمد دیواری ریلی آینه ای

درباره کمد دیواری ریلی آینه ای

با کوچک‌تر شدن خانه‌ها و اتاق‌ها، داشتن یک آینه در اتاق یا کمد دیواری ریلی آینه ای می‌تواند به بزرگ‌تر نشان دادن فضا کمک کند. امروزه از کمد دیواری آینه دار بیش از پیش در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. طرح های کمد آینه مرکزی نیز به گونه ای است که از آینه در داخل بدنه استفاده می شود.

در کمد دیواری ریلی آینه ای بسیار مهم است که سطح آینه و درب یکسان باشد و آینه را روی بدنه کمد سوار نکنید و اختلاف سطح ایجاد نکنیم.

شاید تا به حال به این نکته توجه نکرده باشید، اما در اکثر خانه های ما می توانید کمد دیواری آینه ای را ببینید. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا این طرح کمد اینقدر در بین مردم محبوب شده است و در همه جا در خانه ها باز شده است؟ یا چه ویژگی هایی دارد که اکثر مردم از کمد دیواری ریلی آینه ای استفاده می کنند؟

مطالب پیشنهادی: جدیدترین طراحی کمد دیواری

در این مطلب که در سایت تهران کابینت قصد داریم کمد دیواری ریلی آینه ای و ویژگی های آن را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها با ما باشید.

کمد دیواری ریلی آینه دار

کمد دیواری ریلی آینه ای چه کاربردهایی دارد؟

یکی از زیباترین انواع کمد مدل ریلی آینه ای است که با طراحی زیبای خود اتاق ها را زیبا جلوه می دهد. به طور کلی کاربردهای کمد دذیواری ریلی آینه ای به بخش های زیر تقسیم می شوند:

  • انواع لباس ها را در کمد و کشوهای آن نگه دارید
  • از آینه آن استفاده کنید تا بتوانید سریع آماده شوید.
  • در ورودی ها و اتاق خواب ها استفاده کنید زیرا فضای آن را زیبا می کند
  • استفاده از آن برای بزرگتر کردن فضای داخلی خانه به دلیل انعکاس نور از آینه ها و انعکاس تصاویر از سایر چیزهای موجود در اتاق.

این یکی از مهمترین دلایل استفاده از کمد دیواری آینه ای ریلی است. شاید فکر کنید تاثیر چندانی ندارد، اما اگر مقاله انواع ریل و کمد دیواری که اتاق شما را بزرگتر نشان می دهد را بخوانید، کاملا متوجه خواهید شد که چگونه این نوع کمد می تواند جلوه اتاق شما را افزایش دهد.

دانستنی: آیا می دانید کمد دیواری باکسی چیست؟

 

کمد دیواری آینه دار

نمونه هایی از طرح های کمد دیواری آینه ای ریلی

در ابتدا باید بگوییم که این کمدها طراحی شیک و مدرنی دارند و بدون توجه به سبکی که در خانه استفاده می کنند زیبایی خود را نشان می دهند، اما این موضوع به عوامل مختلفی از جمله سبک معماری خانه، ترکیب رنگ بستگی دارد.

بیشتر بدانید: بروزترین قیمت کمد دیواری ریلی

با این حال، کمد دیواری آینه دار در نوع خود بی نظیر است و جزو کمد دیواری مدرن به حساب می آید که می تواند به تکمیل چیدمان مدرن خانه شما کمک کند.

به طور کلی کمد دیواری مدل آینه ای می تواند در چهار نوع زیر باشد:

  1. تمام آینه

در مدل آینه تمام، آینه، بیشتر فضای کمد را اشغال می کند که می تواند مزایا و معایبی داشته باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

  1. چوب

مدل چوبی بسیار مقاوم است اما تنوع رنگ آن کمتر است و بیشتر در سبک کلاسیک استفاده می شود.

  1. ام دی اف

مدل ام دی اف مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و تنوع رنگ آن نسبت به مدل چوبی بیشتر است و با اکثر سلیقه ها سازگاری دارد. لازم به ذکر است که مدل ام دی اف بیشترین استفاده را در مدل کمد دیواری دارد.

  1. هایگلاس

کمد‌های هایگلاس ویژگی های مشابه ام دی اف را دارند، با این تفاوت که سطح براقی دارند و سریع خراشیده می شوند.

کمد دیواری با آینه

آیا می دانید: پرفروش ترین رنگ کمد دیواری در سال جدید چیست؟

مزایای استفاده از کمد دیواری ریلی تمام آینه

  • مهمترین مزیت آن ایجاد ظاهری مجلل است که به اتاق شما می بخشد و همانطور که گفتیم اتاق را بزرگتر نشان می دهد.
  • کمد دیواری آینه ای را می توان با توجه به سلیقه فردی در اتاق قرار داد زیرا از اندازه های مختلفی تشکیل شده است. بنابراین فضای زیادی را در اتاق ها اشغال نمی کند و برای اتاق های کوچک بسیار مناسب است.
  • یکی از مزیت های این کمد مخصوص دختر خانم ها این است که مجبور نیستند خود را در آینه های کوچک قرار ببینند و به همین دلیل است که بیشتر این نوع کمد‌ها در اتاق های دخترانه دیده می شود.
  • کمد دیواری ریلی آینه ای می تواند گزینه خوبی برای استفاده به عنوان کمد میز آرایش باشد. به این ترتیب لوازم آرایشی به راحتی در کشوهای آن قرار می گیرد و آینه جلوی آن می تواند مکمل آن باشد.

معایب

  • یکی از بزرگترین اشکالات آن این است که آنها آسیب پذیر هستند. کمد دیواری تمام آینه ای به راحتی شکسته می شوند و با کوچکترین ضربه ای حتی به صورت تصادفی می شکنند. البته این نکته به نوع شیشه استفاده شده نیز بستگی دارد.
  • این نوع کمد دیواری ها به دلیل دارا بودن آینه و شیشه ای بودن آن نیاز به نظافت دائمی دارند. وجود لکه ها و گرد و غبارهای مختلف روی آنها اتفاقی است که معمولا در طول روز زیاد اتفاق می افتد و باید نظافت شود.

پیشنهاد: مرجع ساخت کمد دیواری ارزان

ویژگی اصلی کمد دیواری آینه ای نسبت به سایر کمد ها چیست؟

از نام آن پیداست، این نوع کمدهای دیواری فاکتور مهمی به نام آینه دارند. البته هر کدام از ما برای نظم دادن به خود از آینه استفاده می کنیم، اما نکته مهم اینجاست که مثلا اگر کمد لباس هایتان در اتاق دیگری باشد و آینه در اتاق دیگری باشد، این کار برای شما سخت تر است.

فرض کنید لباس هایتان را در یک اتاق پوشیده اید و به اتاق دیگری رفته اید تا خودتان را جلوی آینه ببینید. می بینید که لباس خوب نیست و تصمیم می گیرید لباس دیگری را امتحان کنید و باید به همان اتاق برگردید. حرکت از یک اتاق به اتاق دیگر باعث اتلاف وقت و خستگی شما می شود. به همین دلیل، کمد های دیواری ریلی آینه ای طراحی شده اند تا شما را از این مخمصه نجات دهند.

مقالاتی که باید بخوانید

کابینت رنگ روشن ام دی اف

تفاوت کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک

انواع رنگ کابینت نئوکلاسیک

کابینت های گلاس بهتره یا ام دی اف؟

کابینت مینیمال

کارایی آینه در اینجا تعیین می شود

اینجاست که اگر در اتاق خواب خود کمد دیواری ریلی آینه ای داشته باشید از این مشکل رها می شوید و می توانید به راحتی لباس های خود را از داخل کمد بیرون بیاورید، بپوشید، همان جا جلوی آینه آماده شوید. و اگر پشیمان شدید، فقط باید لباس خود را عوض کنید.

این به نوعی مهمترین ویژگی و مزیت قرار دادن آینه روی کمد دیواری ریلی است تا بتوانید هم از کشوهایش برای قرار دادن لباس هایتان و میزی که وسایلتان در آن قرار دهید استفاده کنید و از همه مهمتر استفاده از آینه برای آماده شدن استفاده کنید.

هزینه ساخت کمد دیواری ریلی آینه ای چقدر است؟

به مهمترین قسمت مقاله و پاسخ به این سوال می رسیم که قیمت “کمد دیواری های آینه دار” چقدر است؟ در ابتدا باید بگوییم که باید قدر کسی را بدانید که شما را با «تهران کابینت» آشنا کرده است زیرا شما را در بهترین مسیر قرار داده است.

امروزه با این همه کلاهبرداری در بازار، دیگر نمی توانید به هیچکس اعتماد کنید، اما می توانید با مشورت با تیم تهران کابینت، بهترین تصمیم را برای انتخاب کمد دیواری ریلی آینه ای چه از نظر طراحی و کیفیت و چه از نظر قیمت بگیرید.

لازم به ذکر است که کمد دیواری ریلی آینه ای بسته به جنس، طرح، مواد اولیه، ابعاد و چندین عامل دیگر قیمت های متفاوتی را در بازار دارد.

برای دیدن جدیدترین طرح ها و مدل های می توانید صفحه اینستاگرام تهران کابینت را دنبال کنید

مقالاتی که شاید دوست داشته باشید

هر آنچه که باید در مورد کابینت انزو بدانید

توضیح جامع کابینت ممبران

انواع کابینت پولیشی

قیمت کابینت آپدیت جدید

محبوبترین کابینت های گلاس را بشناسید

به روزترین طرح های کمد دیواری در تهران کابینت

جدیدترین تخت کمجا برای خانه های کوچک

زیباترین مدل های میز تلویزیون

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

زیباترین کابینت کلاسیک در ایران

با پله چوبی خانه‌ای لاکچری داشته باشید

محکمترین و زیباترین قفسه فروشگاهی برای فروشگاها و مغازها

آیا کابینتتان خراب است؟ تعمیر کابینت با کمترین قیمت

گفتگو کنید

1 نظر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگاه تهران کابینت