کابینت های گلاس سفید اکلیلی

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

کابینت های گلاس سفید اکلیلی یکی از تولیدات منحصر به فرد و بسیار زیبا و لاکچری شرکت تهران کابینت میباشد کابینت های گلاس سفید اکلیلی با ترکیب دو رنگ سفید و اکلیل نمایی زیبا و لاکچری را برای آشپزخانه منزل شما به وجود می آورد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا نمونه کارها و تصاویر زیبا از کابینت های گلاس سفید اکلیلی را با هم تماشا کنیم و بهترین انتخاب را برای دیزاین کابینت آشپزخانه خود داشته باشید

کابینت های گلاس سفید اکلیلی تولید شده توسط مجموعه تهران کابینت نمایندگی اصلی تولید نصب و طراحی کابینت های گلاس در تهران، با بکارگیری بهترین رنگ و ورق های گلاس در طراحی و ساخت این نوع کابینت.

برای سفارش کابینت های گلاس سفید اکلیلی می‌توانید با ما تماس بگیرید و یا با استفاده از فرم تماسی که در سایت رسمی تهران کابینت تعبیه شده است مدل کابینت در نظر گرفته شده برای کابینت آشپزخانه خود را سفارش دهید.

کابینت سفید های گلاس

کابینت سفید های گلاس

کابینت سفید های گلاس یکی دیگر از تولیدات بی نظیر مجموعه تهران کابینت میباشد که به مانند کابینت های گلاس سفید اکلیلی در آن از بهترین ورق های گلاس استفاده شده است و با به کار گیری رنگ مخصوص مربوط به کابینت های گلاس باعث به وجود آمدن کیفیت بالا در این محصول شده است.

 در ادامه قصد داریم سایر مدلهای کابینت سفید های گلاس را به شما معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید تا سایر مدلهای کابینت مدرن های گلاس را با هم بررسی کنیم.

مدل کابینت های گلاس سفید طلایی

مدل کابینت های گلاس سفید طلایی

مدل کابینت های گلاس سفید طلایی هم مانند کابینت های گلاس سفید اکلیلی یک نمونه بی نظیر از ترکیب رنگ سفید و طلایی می باشد که با نام کابینت های گلاس سفید طلایی در بازار به فروش می‌رسد.

مدل کابینت های گلاس سفید طلایی در بین خانم های خانه دار که به دنبال بهترین انتخاب برای طراحی در خور شان کابینت آشپزخانه خود هستند، این مدل بسیار پرطرفدار می باشد.

کابینت سفید طوسی بهترین ترکیب رنگی برای آشپزخانه

 مدل کابینت های گلاس سفید طلایی در اکثر خانه های شیک و لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد.

در این بخش هم تصاویر مربوط به کابینت های گلاس سفید طلایی را مشاهده نمایید.

مدل کابینت ممبران با رنگ سفید، رنگی که از مد نمی افتد

یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین رنگ هایی که هر ساله در دکوراسیون منزل و آشپزخانه یکه تازی می کند، رنگ سفید است. سفید به دلیل اینکه خنثی است، با بیشتر سبک های دکوراسیون همخوانی دارد. هیچ وقت کهنه نمی شود و باعث روشنایی بیشتر آشپزخانه می شود.

 

کابینت های گلاس سفید مشکی

کابینت های گلاس سفید مشکی

کابینت های گلاس سفید مشکی ترکیب دو رنگ روشن و تیره می باشد و برای آشپزخانه هایی با متراژ متوسط که نه زیاد کوچک هستند نه زیاد بزرگ می تواند استفاده شود.

 کابینت های گلاس سفید مشکی برای آن دسته از آشپزخانه های می تواند چشم‌نواز و زیبا باشد که سایر لوازم و ظروف آشپزخانه نیز با ترکیب دو رنگ سفید و مشکی ست شده باشد.

بر خلاف کابینت آشپزخانه سفید اکلیلی، مدل کابینت های گلاس سفید مشکی مخاطب خاص خودش را دارد، و شاید نشود که در هر خانه ای از آن استفاده شود.

کابینت آشپزخانه سفید طوسی

کابینت های گلاس سفید طوسی

کابینت آشپزخانه سفید طوسی با ترکیب دو رنگ روشن سفید و طوسی یک نمای بسیار شیک و لاکچری را می‌تواند برای فضای آشپزخانه منزل شما پدید آورد.

 

کابینت انزو

 

این مدل بسیار چشم نواز و زیبا بوده و می تواند زیبایی دو چندانی را به منزل شما هدیه کند.

بیشتر مدل های کابینت های گلاس سفید اکلیلی و همچنین کابینت های طوسی و نقره ای برای خانه هایی با فضای باز که آشپزخانه بدون هیچ دیوار و یا اپنی با پذیرایی و نشیمن ارتباط دارد استفاده می شود.

همچنین کابینت های گلاس سفید طوسی برای خانه های دوبلکس نیز بسیار زیاد به کار می رود.

در این قسمت نیز تعدادی از تصاویر مربوط به این محصول فوق العاده را برای شما قرار داده ایم و اگر قصد خرید کابینت آشپزخانه سفید طوسی را دارید با ما تماس بگیرید.

کابینت های گلاس سفید قهوه ای

مدل کابینت ام دی اف کرم قهوه ای

مدل کابینت های گلاس سفید قهوه ای یکی دیگر از تولیدات بسیار زیبای شرکت‌تهران کابینت میباشد که به وسیله متخصصین و تکنسین های کارآمد مجموعه ما ساخته شده است.

 در این قسمت می توانید تصاویر مربوط به کابینت های گلاس سفید قهوه ای را مشاهده نمایید و باید این نکته را توجه داشته باشید که در صورتی که کابینت های گلاس سفید قهوه ای با یکسری از لوازم آشپزخانه منزل شما مانند میز ناهار خوری رنگ آن ست شده باشد میتواند باعث زیبایی دو چندان کابینت آشپزخانه شما و به طور کلی فضای آشپزخانه منزل شما شود.

می توان گفت بهترین خانه هایی که در دل طبیعت و یا بسیار مدرن ساخته می شوند از تم سفید و قهوه ای استفاده می کنند.

علاوه بر آن می توان گفت که تم کابینت های گلاس سفید قهوه ای برای محیط های رسمی و محیط های گرم نیز مناسب می باشد.

کابینت سفید طوسی مات

کابینت سفید طوسی مات همانند مدل کابینت های گلاس سفید اکلیلی یک طرح خلاقانه و منحصر به فرد از مدل های کابینت آشپزخانه هایگلاس میباشد.

 همانطور که میدانید کابینت های گلاس جز دسته کابینت های مدرن محسوب می شود، پس بنابراین در مجموعه تهران کابینت برای جلب رضایت مشتریان با بکارگیری از بهترین متخصصین و تکنسین های تولید، نصب و طراحی کابینت و مدلهای خلاقانه ای مانند کابینت سفید طوسی مات تولید می شود

کابینت سفید طلایی براق

کابینت سفید طلایی براق هم یکی از محصولات بسیار گران قیمت در مجموعه تهران کابینت محسوب می شود.

 البته ممکن است که قیمت و هزینه این محصول مقداری بالا باشد اما مطمئناً طراحی کابینت سفید طلایی براق برای کابینت های گلاس می تواند نمای زیبا را برای فضای آشپزخانه منزل شما به وجود آورد.

 با توجه به مدل های مختلف کابینت های گلاس که در این قسمت به شما معرفی کردیم امیدواریم که بتوانید بهترین انتخاب را برای دیزاین و طراحی فضای آشپزخانه خود با کمک کابینت های مدرن های گلاس داشته باشیم و با بهترین انتخابی که انجام می دهید، زیباترین کابینت های گلاس را برای آشپزخانه منزل خود را انتخاب نمایید.

ضمن این که در انتهای سایت تهران کابینت یک فرم مخصوص تعبیه شده است که شما می توانید محصول مورد نظر خود را در این قسمت سفارش دهید.

پیشنهاد ویژه : برای دیدن بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک کلیک کنید.

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

کابینت های گلاس سفید اکلیلی؛ اگر به کابینت های مدرن و کابینت های های گلاس علاقه مند هستید، بدانید که یکی از زیباترین رنگ های آن سفید است. کابینت های گلاس سفید اکلیلی با سطح براق خود فضای آشپزخانه شما را روشن تر و زیباتر می کند. این ویژگی ها کابینت سفید های گلاس  را به یکی از زیباترین انواع کابینت به سبک مدرن تبدیل کرده است. یکی از جدیدترین انواع کابینت هایگلاس که درخشندگی بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد، کابینت های گلاس سفید اکلیلی است که در ترکیب رنگ خود از تاج های روشن و زیبا نیز استفاده شده است. در ادامه شما را به همراهی تهران کابینت دعوت می کنیم.

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

مزیت کابینت های گلاس سفید اکلیلی چیست؟

کابینت های سفید از سال های گذشته تاکنون همیشه طرفداران زیادی داشته اند و به مرور زمان کهنه و خسته کننده نمی شوند. اگر به دکوراسیون سال های اخیر نگاه کنید، با وجود تغییر در سبک و طراحی کابینت ها، کابینت های سفید همیشه جزء لاینفک دکوراسیون آشپزخانه بوده اند. این مشکل به دلیل ویژگی های خاص رنگ سفید است و حتی در گذشته های دور از زمان روم باستان مورد استفاده و استقبال مردم قرار گرفته است.

  • به طور کلی وقتی کابینت های آشپزخانه سفید هستند، مخصوصا اگر از موادی مانند هایگلاس ساخته شده باشند، خانه و آشپزخانه را بازتر نشان می دهند، این مشکل در محیط های کوچک بسیار مهم است و خانه را خسته کننده و بسته نمی‌کند.
  • رنگ سفید نیز باعث افزایش حجم می شود و می توانید با کمک کابینت های سفید، آشپزخانه خود را گسترش دهید.
  • کابینت سفید نور محیط را با شدت بیشتری منعکس می کند، بنابراین برای محیط های بدون پنجره و بدون نور گزینه مناسبی است و باعث روشنایی آشپزخانه می شود.
  • یکی دیگر از ویژگی های رنگ سفید القای احساس تمیزی است. کابینت های سفید این تصور را به مردم القا می کند که با آشپزخانه ای تمیز و مرتب روبرو هستند. البته طبیعی است که آشپزخانه ای با کابینت های سفید نیاز به نظافت و نگهداری بیشتری داشته باشد.
  • سازگاری با تمامی رنگ ها و دکورها از دیگر ویژگی های کابینت سفید است و آزادی عمل بیشتری در انتخاب دکوراسیون به شما می دهد.

مطلب پیشنهادی: آیا می دانید کابینت گاز رومیزی​ چیست؟

کابینت های گلاس سفید اکلیلی چیست؟

کابینت های گلاس سفید اکلیلی از ام دی اف خام با روکش پلکسی سفید همراه با گلدسته ساخته شده است. روکش پلکسی از پلاستیک ساخته شده است که ظاهری شفاف و شیشه ای دارد و به سطح آن ظاهری براق و آینه مانند می دهد.

تابش نور به این نوع کابینت سطحی بسیار روشن تر و براق تر از انواع دیگر کابینت های های گلاس ایجاد می کند و جلوه ای زیبا و مدرن به خانه و آشپزخانه شما می بخشد.

کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی

در کدام آشپزخانه ها می توان از کابینت های گلاس سفید اکلیلی استفاده کرد؟

معمولا استفاده از رنگ های روشن محدودیتی ندارد و شما می توانید به راحتی در هر فضایی که بخواهید از کابینت های گلاس سفید اکلیلی استفاده کنید و چیزی که سلیقه و سبک دکوراسیون خانه شما را تعیین می کند رنگ کابینت است نه محدودیت.

اما استفاده از این مدل کابینت در آشپزخانه های کوچک بیشتر ضروری است زیرا همانطور که گفته شد آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهد و فضای بصری را گسترش می دهد. علاوه بر این، کابینت های رنگ روشن مانند سفید را می توان به راحتی با سایر رنگ های تزئینی ترکیب کرد که کار شما را در خانه های کوچک که فضای محدود و طبیعتاً انتخاب کمتری دارند، آسان تر می کند.

اگر به سبک آشپزخانه بسیار ساده و آرام علاقه دارید، این مدل کابینت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد زیرا با ظاهر براق و جلوه زیبای خود می تواند فضایی شیک را برای شما ایجاد کند. در واقع ظاهر براق و چشمگیر این کابینت ها می تواند سادگی کابینت های شما را بپوشاند و جلوه ای زیبا و جذاب در فضا ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر به انواع کابینت های بدون دستگیره علاقه دارید یا ترجیح می دهید از طرح های جدیدتر و مدرن تر کابینت آشپزخانه استفاده کنید، کابینت های گلاس سفید اکلیلی ممکن است برای شما ایده آل باشد.

پیشنهاد ویژه : برای دیدن انواع لوازم کابینت در تهران کابینت کلیل کنید.

کابینت های گلاس سفید اکلیلی با رنگ های ترکیبی

معمولا افراد علاقه مند به کابینت های سفید ترجیح می دهند آن ها را با رنگ های دیگر ترکیب کنند. از آنجایی که کابینت های گلاس سفید اکلیلی دارای مهره های طلایی و نقره ای است، ترکیب آن با ابزار و لوازم طلایی، مشکی و حتی قهوه ای در صورت استفاده محدود در آشپزخانه جلوه ای زیبا و مجلل به آشپزخانه می دهد. برای مثال می توانید از دستگیره ها و شیرآلات طلایی مات برای کابینت ها استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: انواع رنگ کابینت را بشناسید.

ویژگی های کابینت های گلاس سفید اکلیلی

واضح است که کابینت های گلاس سفید اکلیلی نسبت به کابینت های گلاس سفید معمولی کمی روشن تر و براق تر است و تنها تفاوت در میزان براق بودن آن است که به دلیل انعکاس بیشتر نور است. در ادامه با ویژگی های این کابینت ها بیشتر آشنا می شویم:

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی

  • رفلاکس روشنایی بیشتر

کابینت های گلاس سفید اکلیلی باعث انعکاس نور می شود و از دیگر ویژگی های جالب آن انعکاس رنگ های دیگر در داخل کابینت ها می باشد. به عبارتی اگر از رنگ های دیگری در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید، می توانید انعکاس رنگ های مختلف را در کابینت های خود مشاهده کنید و تجربه ای بی نظیر داشته باشید.

  • لزوم استفاده از کفپوش های مات

استفاده بیش از حد از وسایل براق ممکن است کمی آزاردهنده باشد، بنابراین اگر از کابینت های گلاس سفید اکلیلی یا هر نوع کابینت های گلاس دیگری استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم از کف و روکش های روکابینتی رنگ مات استفاده کنید.

همانطور که گفته شد باید در استفاده از رنگ های مات و براق تعادل را رعایت کنید تا باعث خستگی و کسالت نشوید.

  • قابل انتخاب بر روی هر رنگ کاشی یا دیوار آشپزخانه

به دلیل تطبیق پذیری زیاد رنگ سفید با رنگ های دیگر، تمامی رنگ های کاشی و دیوار آشپزخانه را می توان با کابینت های گلاس سفید اکلیلی هماهنگ کرد. از رنگ های تیره گرفته تا رنگ های روشن و حتی خود سفید می تواند ترکیبی مناسب ایجاد کند! به عنوان مثال، اگر الگوی کاشی یا کاغذ دیواری آشپزخانه طرح دار است، انتخاب این کابینت ها می تواند باعث کاهش شلوغی فضا و ایجاد تعادل در فضای آشپزخانه شود یا اگر رنگ تیره دیوارها و کاشی های آشپزخانه را دوست ندارید، می توانید انتخاب کنید، این کابینت‌ها، آن را کاملا متحول کرده و تضاد رنگی فوق العاده زیبایی ایجاد کنید. حتی اگر دیوارها و کاشی های آشپزخانه شما سفید باشد، باز هم دلیلی وجود ندارد که از کابینت های گلاس سفید اکلیلی استفاده نکنید!

  • پاک شوندگی راحت

اگرچه کابینت های گلاس سفید اکلیلی یا ساده ممکن است لکه ها و کثیفی ها را خیلی زودتر از انواع دیگر کابینت ها نشان دهند، اما این مزیت را نسبت به کابینت های دیگر دارند که به راحتی تمیز می شوند. به راحتی می توانید کابینت های خود را با یک پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید. (حوله ای که برای تمیز کردن کابینت استفاده می کنید باید بسیار نرم باشد.)

انواع کابینت های هایگلاس در هر رنگی به دلیل داشتن سطح صیقلی صاف لکه و گرد و غبار را کندتر جذب می کنند و به دلیل همین سطح صاف بسیار سریعتر و راحت تر تمیز می شوند و نیازی به انجام کارهای زیادی نیست.

  • آسان برای خراشیده شدن

اگر به کابینت های گلاس علاقه دارید، توجه داشته باشید که انواع کابینت هایگلاس در برابر ضربه و خط و خش آسیب پذیر هستند و به خصوص رنگ های روشن مانند سفید جلوه خود را زودتر نشان می دهند، البته این مشکل به زاویه نور نیز بستگی دارد.

البته نگهداری از کابینت های گلاس چندان سخت نیست، فقط از برخورد اجسام به بدنه کابینت جلوگیری کنید که معمولا کار سختی نیست!

  • مناسب برای آشپزخانه های مدرن

کابینت های گلاس سفید اکلیلی و انواع دیگر های گلاس در دکوراسیون به سبک مدرن استفاده می شود. سبک مدرن کابینت آشپزخانه سبکی ساده و بدون تزیینات و جزئیات سبک کلاسیک است و در آن از طرح ها و نقش های سنتی که قبلا در دکوراسیون منزل استفاده می شد، استفاده نمی شود. در سبک، سادگی حرف اول را می زند و طرح های کابینت به طور کلی ساده و تمیز هستند.

از آنجایی که در دکوراسیون مدرن عموما از رنگ های براق استفاده می شود، کابینت های گلاس اکلیلی یکی از بهترین گزینه‌ها برای این سبک است و می تواند ویژگی ها و قابلیت های سبک مدرن را به خوبی به نمایش بگذارد.

  • عدم مقاومت در برابر آب و رطوبت

همه انواع کابینت های گلاس در برابر رطوبت و نفوذ آب مقاوم نیستند. بنابراین باید مراقب کابینت خود در برابر نفوذ آب باشید و اجازه ندهید رطوبت به سطح و داخل کابینت وارد شود. البته کابینت های گلاس سفید اکلیلی که با روکش پلکسی پوشیده شده است در صورت عدم آسیب و خراش در برابر رطوبت مقاوم است اما ترک و درزهای داخل کابینت می تواند آب را به داخل آن مکیده و کابینت ها را خراب کند.

سخن پایانی تهران کابینت:

آنچه مشهود است که کابینت های گلاس سفید اکلیلی جلوه‌ی براق تری نسبت به کابینت های گلاس سفید ساده دارد و سطح کابینت ها را درخشان و براق می کند. علاوه بر این، این کابینت ها فضای مدرن و زیبایی را در آشپزخانه ایجاد می کنند، بنابراین اگر به کابینت های گلاس و جذاب علاقه دارید، کابینت های گلاس سفید اکلیلی یکی از بهترین کابینت هایی است که می تواند دکوراسیونی براق و زیبا را برای شما ایجاد کند.

این مطلب توسط تیم تهران کابینت تهیه شده است. ممنون که تا آخر با ما بودید امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

همچنین می توانید پیج اینستاگرام تهران کابینت را برای دیدن جدیدترین نمونه ها دنبال بفرمایید.

مقالاتی که شاید دوست داشته باشید

هر آنچه که باید در مورد کابینت انزو بدانید

توضیح جامع کابینت ممبران

انواع کابینت پولیشی

قیمت کابینت آپدیت جدید

محبوبترین کابینت های گلاس را بشناسید

به روزترین طرح های کمد دیواری در تهران کابینت

جدیدترین تخت کمجا برای خانه های کوچک

زیباترین مدل های میز تلویزیون

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

زیباترین کابینت کلاسیک در ایران

با پله چوبی خانه‌ای لاکچری داشته باشید

محکمترین و زیباترین قفسه فروشگاهی برای فروشگاها و مغازها

آیا کابینتتان خراب است؟ تعمیر کابینت با کمترین قیمت

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگاه تهران کابینت