سبک کابینت نئوکلاسیک

تزئینات آشپزخانه نئوکلاسیک

همه چیز درباره تزئینات آشپزخانه نئوکلاسیک:

امروز در تهران کابینت میخواهیم در مورد تزئینات آشپزخانه نئوکلاسیک صحبت کنیم، امیدوارم با خواندن این مقاله بتوانید تصمیم بهتری در انتخاب کابینت آشپزخانه خود داشه باشید.

کسی که سبک نئوکلاسیک را دوست دارد، خواهان سادگی، ظرافت، استفاده از سبک مدرن با اصالت سبک کلاسیک است، اما ترجیح می‌دهد خیلی پر زرق و برق، شلوغ و غرق جزئیات نباشد. اما او همچنین از سادگی و مینیمالیسم مدرن بیزار است، بنابراین نئوکلاسیک را برای داشتن ویژگی های مثبت هر دو انتخاب می کند. بنابراین، سادگی طراحی کابینت نئوکلاسیک را چه چیزی می تواند جبران کند؟ لوازم کابینت مانند دستگیره و درب و غیره در صورت وجود پنجره، انتخاب پرده بسیار مهم است. وسایل تزئینی مانند ظروف غذاخوری، گلدان، لوستر و قالیچه نیز می توانند نقش داشته باشند.

در مقاله تزئینات آشپزخانه نئوکلاسیک می‌خواهیم هر یک از این جزئیات را جداگانه بررسی کنیم تا بتوانیم تصمیم بهتری در طراحی دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک خود بگیریم.

پشنهادی: کابینت ممبران را چگونه انتخاب کنیم

تزئینات آشپزخانه نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک

می خواهیم در مورد جزئیات و تزئینات کابینت نئوکلاسیک صحبت کنیم. به عنوان مثال، درب کابینت نئوکلاسیک؛ نوع طراحی، ظرافت و پیچیدگی آن کاملاً به انتخاب و سلیقه شما و قطعاً به مهارت طراح شما بستگی دارد. البته در این زمینه جنسی که برای کابینت انتخاب می کنید و نوع پوشش نیز تاثیرگذار است; مثلا چوب زیباست و کیفیت خاصی دارد و البته قیمت بالایی دارد یا کابینت پولیشی باید از ابزار ساده تری استفاده کنند تا هنگام سمباده زدن به کار آسیبی نرسد.

روکش کابینت های نئوکلاسیک معمولاً PVC یا پلی اورتان و پلی استر در رنگ ها و روکش پولیشی است که روی چوب خام یا ام دی اف اعمال می شود . این عامل به شما این امکان را می دهد که تنوع خوبی در الگوها و رنگ ها در سبک نئوکلاسیک داشته باشید و نیازهای تعداد بیشتری از افراد را برآورده کنید.

با تهران کابینت در مقاله تزئینات آشپزخانه نئوکلاسیک همراه باشید

درب های شیشه ای در کابینت نئوکلاسیک

یکی از متداول ترین مواردی که در کابینت های نئوکلاسیک به چشم می خورد، کابینت با در شیشه ای است که گاهی اوقات طرحی روی در دارد و ساده نیست. در فرهنگ ما به آنها ویترین می گویند که جایی برای ظروف و وسایل تزیینی دارد که می توان از آنها برای مصارف دیگر استفاده کرد. قبلاً چراغ های سقفی کوچکی در داخل این کابینت ها قرار می گرفت و امروزه بیشتر از لامپ های ال ای دی استفاده می‌شود.

دستگیره کابینت نئوکلاسیک؛ یکی از تزئینات آشپزخانه نئوکلاسیک

اکثر دستگیره های سبک نئوکلاسیک ساده هستند، به عنوان نقطه یا خطوط استفاده می شوند و بیشتر از فلز، فولاد و سرامیک ساخته می شوند. بسته به نوع و رنگ کابینت، دسته را می توان در حالت مخالف انتخاب کرد. رنگ های برنزی و طلایی از جمله دسته های پرکاربرد این سبک هستند.

مقالاتی که خواندن آن بسیار حیاتی می‌باشد:

تاج و پاخور کابینت در کابینت نئوکلاسیک

از آنجایی که کابینت نئوکلاسیک اغلب تا سقف ادامه می‌یابد، قسمت بالایی با تاج و قسمت پایینی با پاخور تکمیل می‌شود تا زیبا به نظر برسد.

ستون و سر کابینت نئوکلاسیک

یکی از گزینه هایی که در سبک نئوکلاسیک چندان رایج نیست، ستون و سرستون در ساختار کابینت است. در صورت استفاده، طراحی ساده تری نسبت به سبک کلاسیک دارد. اغلب به عنوان پایه های جزیره و به صورت تزئینی قرار می گیرد.

تزئینات آشپزخانه نئوکلاسیک 1

مدل جزیره نئوکلاسیک

اگر فضای کافی دارید، می توانید از جزیره به عنوان نقطه کانونی در آشپزخانه استفاده کنید که هم فضای کاری شما را شکل می دهد و هم می تواند به عنوان فضای غذاخوری استفاده شود. انتخاب کانتر برای جزیره بستگی به رنگ کابینت هایی دارد که معمولاً در حالت متضاد قرار می گیرند. در برخی جزایر، گاهی اوقات از یک ستون به عنوان پایه استفاده می شود.

پیشنهادی: جدیدترین قیمت کابینت را بدانید.

کاور هود در کابینت نئوکلاسیک

بر خلاف سبک مدرن که اغلب هود نمایان است و جدیدا هود داخل کابینت ها پنهان می شود، در سبک نئوکلاسیک و کلاسیک بین این دو حالت حالتی وجود دارد، یعنی هود نمایان است، اما روی آن پوشیده شده است. یک پوشش تزئین شده، و می تواند نشانه ای بصری در بین کابینت ها باشد.

با تهران کابینت در مقاله تزئینات آشپزخانه نئوکلاسیک همراه باشید

جداره های نئوکلاسیک

اولویت در انتخاب رنگ و طرح در آشپزخانه نئوکلاسیک به رنگ کابینت اختصاص دارد که پس از آن می توانید رنگ دیوار که عمدتا سفید است را انتخاب کنید. در قسمت هایی که کاشی ندارند، بهتر است از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کنید که اصالت سبک کلاسیک را یادآوری کند.

طرح آشپزخانه نئوکلاسیک

نورپردازی نئوکلاسیک

آشپزخانه های نئوکلاسیک اغلب دارای یک لوستر نسبتا ساده هستند که اگر از کریستال ساخته شده باشد، نمادی از سبک کلاسیک را در خود دارد. چراغ های زیر کابینتی یا LED داخل ویترین و چراغ های سقفی مخفی نیز بخشی از نورپردازی هستند.

پرده های نئوکلاسیک در آشپزخانه

اگر در آشپزخانه نئوکلاسیک پنجره دارید، بهتر است یک پرده بلند به رنگ روشن ترجیحا سفید داشته باشید تا حس ارتفاع، تمیزی و شفافیت را به عموم منتقل کند.

فرش نئوکلاسیک

معمولاً از فرش‌ در آشپزخانه استفاده نمی‌شود، اما اگر چنین نظری دارید، بهتر است طرحی سنتی و کلاسیک را برای این فضا انتخاب کنید.

صفحه اینستاگرام تهران کابینت را دنبال کنید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگاه تهران کابینت