کابینت نئوکلاسیک رنگ

بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک

همه چیز درباره انتخاب بهترین رنک کابینت نئوکلاسیک:

انتخاب بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک با زبا ساده: اگر به دنبال آشپزخانه ای متنوع، شیک و مدرن با روحیه سنتی هستید می توانید کابینت نئوکلاسیک را انتخاب کنید. انتخاب سبک نئوکلاسیک تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن است که این روزها طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است، زیرا نسبت به سبک کلاسیک مقرون به صرفه تر، ظریف و کاربردی تر است.

بهتر است بدانید که کابینت های نئوکلاسیک معمولا از دو نوع چوب یا ام دی اف خام ساخته می شوند که با روکش پلی اورتان، پلی استر، لاک و پی وی سی پوشانده می شوند. به همین دلیل در برابر رطوبت و گرما مقاومت خوبی دارند و تنوع طرح و رنگ بیشتری دارند.

در مقاله بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک قصد داریم به بررسی رنگ‌های مختلف کابینت‌های نئوکلاسیک بپردازیم و تأثیر آن‌ها بر فضای روانی محیط را بررسی کنیم.

بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک

طیف رنگ های کابینت نئوکلاسیک

کابینت های نئوکلاسیک بیشتر در رنگ های ملایم و سرد مانند سفید، شیری، کرم، خاکستری و غیره عرضه می شوند. البته مثل همیشه انتخاب رنگ به عوامل مختلفی از جمله اندازه، وسایل آشپزخانه، نور، دکوراسیون داخلی و غیره بستگی دارد.

بنابراین اگر فضای کوچکی دارید بهتر است از طیف رنگی روشن استفاده کنید و در فضاهای بزرگتر تقریباً هر طیف رنگی قابل قبول است.

در آشپزخانه های نئوکلاسیک گاهی می توان کابینت های سبز و آبی را دید و اتفاقاً سال 2020 سال کابینت های نئوکلاسیک به رنگ آبی بنزینی بود. از رنگ های دیگری مانند مشکی، قرمز، زرد نیز می توان در موارد محدودی در این سبک استفاده کرد.

در ادامه مقاله بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک به بررسی رنگ های رایج به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

پشنهاد ما: آیا میدانید کابینت انزو چیست؟

کابینت نئوکلاسیک سفید

رنگ سفید، ناجی طراحی داخلی خانه در نظر گرفته شده است؛ فضاهای کوچک را بزرگ‌تر، فضاهای تاریک را روشن‌تر نشان می‌دهد و همچنان حس آراستگی و سادگی دارد.

همچنین رنگ سفید بسیار محبوب است و به راحتی با سایر لوازم جانبی و تزئینات مطابقت دارد. فقط باید قبول کنید که رنگ سفید به همان زیبایی که هست، سریع هم کثیف می شود و کثیفی را نشان می دهد، بنابراین نگهداری از آن کمی سخت به نظر می رسد.

در عین حال به یاد داشته باشید که در آشپزخانه های سفید بهتر است از کانترهای تیره رنگ و ترجیحاً سنگ طبیعی استفاده کنید.

کابینت نئوکلاسیک سفید

مقالاتی که شاید دوست داشته باشید:

کابینت نئوکلاسیک خاکستری

پس از رنگ سفید، محبوب ترین رنگ کابینت نئوکلاسیک خاکستری است. رنگی که اغلب در سبک مدرن دیده می شود.

رنگی شیک و ساده که فضا را رسمی‌تر می‌کند و اتفاقاً ترکیب رنگی خوبی با سفید ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، زمانی که دیوارها سفید هستند و قرار نیست کابینت های سفید را انتخاب کنید، رنگ خاکستری مکمل بسیار خوبی است که به راحتی با سایر دکوراسیون داخلی هماهنگ می شود.

حتی می توانید یک قدم جلوتر بروید و از ترکیب کابینت های دو رنگ استفاده کنید. کابینت های سفید خاکستری را می توان در کابینت های کف و هوا استفاده کرد.

کابینت نئوکلاسیک طوسی

با تهران کابینت در مقاله انتخاب بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک همراه باشید

کابینت نئوکلاسیک کرم و نسکافه ای

رنگ‌های گرم و روشن مانند کرم و نسکافه‌ای در فضاهای کوچک بسیار خوب عمل می‌کنند و به لطف گرمای رنگ، روشنایی و پری را القا می‌کنند و فضایی دنج ایجاد می‌کنند.

کابینت نئوکلاسیک کرم و نسکافه‌ای

کابینت نئوکلاسیک قهوه ای

بسیاری از مردم دوست دارند فضاهای طبیعی داشته باشند و چوب یکی از مهم ترین عناصر برای آشتی با طبیعت است. همانطور که گفتیم کابینت های نئوکلاسیک را می توان از چوب یا ام دی اف با روکش چوب ساخت.

بنابراین رنگ قهوه ای یکی از پرکاربردترین انتخاب ها در سبک نئوکلاسیک است. اگر فضایی با دیوارها و کف روشن دارید، می توانید از رنگ گرمی مانند قهوه ای برای ایجاد تعادل در فضا استفاده کنید.

این رنگ فضای شما را دنج و صمیمی می کند و می تواند نقطه کانونی خانه شما باشد.

کابینت نئوکلاسیک قهوه‌ای

کابینت نئوکلاسیک سبز

سبز طبیعتاً یک رنگ آرامش بخش است، به خصوص زمانی که در طیف رنگی پر جنب و جوش استفاده شود. تصور کنید یک آشپزخانه سبز داشته باشید که با عناصری مانند چوب ترکیب شده باشد، چقدر می تواند جذاب باشد.

کابینت نئوکلاسیک سبز

با تهران کابینت در مقاله انتخاب بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک همراه باشید

کابینت نئوکلاسیک تیره

اغلب گفته می شود که کابینت های نئوکلاسیک دارای رنگ های ملایمی هستند و اگر بعنوان رنگ شاخص انتخاب شود باید در طیف رنگی روشن باشد اما این بدان معنا نیست که هرگز نمی توانید از رنگ هایی مانند مشکی یا خاکستری یا آبی نفتی استفاده کنید.

پیشنهادی: همه چیز درباره کابینت ممبران

اتفاقا آبی تیره و بنزینی ترند سال 2020 در این سبک است. می توان با ایجاد تضاد بین رنگ کابینت و سینک یا پیشخوان، فضا را متعادل کرد و یا با انتخاب رنگ های متضاد در کابینت مثلا سیاه و سفید یا سفید و خاکستری و غیره تنوع ایجاد کرد.

کابینت نئوکلاسیک آبی

همانطور گفته شد، کابینت نئوکلاسیک را می توان در طیف های مختلف رنگ آبی اجرا کرد. به خصوص اگر بخواهید کابینت نئوکلاسیک را با ام دی اف خام رنگ شده پلی یورتان اجرا کنید، عملا هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید.

کابینت نئوکلاسیک آبی

کابینت پلی اورتان نئوکلاسیک

کابینت های نئوکلاسیک اغلب با رنگ های پلی اورتان رنگ آمیزی می شوند، زیرا مزایای زیادی دارند، از جمله:

  • به عنوان لایه پوششی روی ورق ام دی اف
  • مقاومت خوب در برابر رطوبت و گرما
  • کیفیت و چسبندگی بالا
  • تنوع رنگی زیاد
  • قابل اجرا به صورت مات و براق

کابینت نئوکلاسیک براق یا صیقلی یا انزو

یکی از انواع روکش برای کابینت های نئوکلاسیک، روکش رنگی جلا داده شده است که رنگ سفید براقی به آن می دهد. در واقع لاک مانند یک لایه شیشه چند میلی متری روی درب کابینت و جلو است.

البته کابینت نئوکلاسیک براق به نوع پولیش محدود نمی شود و می توان پلی اورتان و پلی استر را نیز براق کرد.

انتخاب رنگ با کیفیت، انجام کار توسط متخصص، استفاده از دستگاه های دقیق و ایجاد محیطی مناسب برای رنگ آمیزی و عایق کاری برای نوع پرداخت و انتخاب رنگ مناسب با محیط یا ترکیب رنگ از مهم ترین عواملی است که بر نتیجه نهایی بسیار تاثیر گذار است.

با تهران کابینت در مقاله انتخاب بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک همراه باشید

مثلا رنگی که کیفیت قابل قبولی نداشته باشد رنگ کابینت ها را کدر می کند یا اگر توسط افراد غیر متخصص انجام شود ممکن است 100% پوشش ندهد یا اگر محیط آلوده باشد با وجود اینکه رنگ روی کابینت ها پاشیده می شود. وجود گرد و غبار و کار مطلوبی نخواهد داد.

بنابراین، انتخاب دقیق هر یک از این گزینه ها می تواند تأثیر مستقیمی بر زیبایی و تمیزی آشپزخانه ما داشته باشد.

کلام آخر

علاوه بر تمام نکات ذکر شده، این نکته را نیز باید گفت که هرچه کیفیت رنگی که انتخاب کنید و متخصص بهتری را به کار بگیرید، هزینه بیشتری را متحمل خواهید شد. هر چی پول بدی، آش میخوری!

امیدوارم مقاله بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک برای شما همراهان تهران کابینت مفید واقع شده باشد.

پیشنهاد تهران کابینت دنبال کردن صفحه اینستاگرام می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگاه تهران کابینت